FORGOT YOUR DETAILS?

MOBIUS SFA

MOBIUS może pracować na różnych platformach sprzętowych, zarówno opartych o system Android, iOS Apple oraz Windows

Decydując się na wdrożenie MOBIUS’a Zamawiający wcale nie musi wiązać się na stałe z wybranym na początku urządzeniem. Wyposażając handlowców w smartfony z systemem Android, można z czasem wymienić je na inną platformę sprzętową, np. iPad Apple. Przesiadka urządzenia i migracja ekosystemu odbywa się szybko i sprawnie, a interfejs aplikacji jest dostosowywany do specyfiki i standardów obsługi każdego z ww. systemów.

System MOBIUS posiada bogatą konfigurowalną funkcjonalność.

Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz  raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni i medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb poszczególnych sieci sprzedaży.

Apliacja Mobilna Mobius SFA

MOBIUS Agent to oprogramowanie, za pomocą którego pracownicy mobilni planują, realizują i raportują na bieżąco swoją pracę, m.in.: zbierają zamówienia, prowadzą badania ankietowe, inwentaryzują obecność towarów i badają ceny, otrzymują aktualne informacje (na przykład o stanach magazynowych i promocjach). Wprowadzone przez reprezentanta dane są odsyłane do MOBIUS Data Center, a następnie do systemu informatycznego Producenta lub Dystrybutora.

Mobius PORTAL

Panel administracyjny MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli pracy przedstawicieli terenowych. Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą. Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe czy informację o stanie należności.

Czym jest MOBIUS SFA?

MOBIUS SFA (Sales Force Automation) to narzędzia przeznaczone do wspomagania pracy handlowców pracujących „w drodze” i “w terenie”.  W tej konfiguracji MOBIUS jest kompleksowym rozwiązaniem dedykowanym przede wszystkim (ale nie tylko) dla branży produktów szybkorotujących. Główne zadania realizowane przez MOBIUS SFA to obsługa funkcji sprzedażowych w terenie oraz pomocniczych: serwisowych, merchandisingowych, ankietowych, raportowych.

System MOBIUS SFA powstał w celu wspierania pracy przedstawicieli handlowych przez kompleksowe włączenie ich do wykorzystywanego przez firmę systemu informatycznego. MOBIUS SFA daje się w prosty sposób zintegrować z każdym innym oprogramowaniem działającym w przedsiębiorstwie typu ERP, CRM. Wdrożenie go w przedsiębiorstwie, podnosi efektywność pracy przedstawicieli handlowych oraz umożliwia kadrze zarządzającej bieżący monitoring stanu wykonania powierzonych handlowcom zadań. MOBIUS w  konfiguracji SFA nie tylko wspomaga system zarządzania sprzedażą, ale dodatkowo usprawnia i ułatwiają komunikację.

MOBIUS, jako system  „cross-paltformowy” zostały zaprojektowany w oparciu o najnowsze technologie, na potrzeby pracy z wykorzystaniem wszelkich dostępnych na rynku urządzeń przenośnych – tabletów, smartphonów, palmtopów, na wiodących platformach systemowych – Android, iOS, BlackBerry , Windows Phone, Windows Mobile, WebOS, Bada, inne. Dzięki tym możliwościom systemu MOBIUS, sprzęt i platforma dobierana jest na podstawie specyfiki branży, polityki sprzedażowej firmy i charakteru pracy przedstawiciela handlowego.

MOBIUS SFA automatycznie rejestruje wszystkie etapy procesu sprzedaży. Jako system SFA obejmuje warstwę zarządzania kontaktami z klientem, śledzącą wszystkie akcje kontaktowe, które zostały wykonane z danym kontrahentem. Elementy systemu MOBIUS SFA obejmują prognozowanie sprzedaży, zarządzania zadaniami i zleceniami.

System MOBIUS  zbudowany jest z trzech podstawowych elementów: Mobilnego MOBIUSa, Data Center i Portalu MOBIUS. Łączność i sprawne funkcjonowanie poszczególnych elementów zapewnia poprzez bezpieczne połączenia sieć internetowa.

Zestaw narzędzi dedykowanych dla kadry menedżerskiej. Obsługa systemu odbywa się poprzez serwis WWW, dzięki czemu użytkownicy nie są związani z jedną maszyną i mogą pracować w każdego miejsca i komputera/smartphona/tabletu z dostępem do Internetu. Znajduje się tu hurtownia danych wraz z systemem analitycznym.

Infrastruktura sprzętowo – programowa skonfigurowana optymalnie pod kątem stabilności, szybkości oraz bezpieczeństwa danych. Zapewnia komunikację między mobilnym oprogramowaniem poprzez systemem IT/ERP Klienta oraz dostęp do Mobius Portal.

Mobius Agent jest bezpośrednim narzędziem pracy pracownika w terenie. Gromadzi i przetwarza dane, udostępnia aktualne i kompletne informacje. Aplikacja mobilna zainstalowana jest na urządzeniu przenośnym (tablet, smartphon) funkcjonującym w oparciu o preferencyjny i dowolny system operacyjny

MOBIUS SFA  zastępuje papierowe formularze i pozwala wprowadzać dane według określonego formatu, a następnie przesyłać je w postaci elektronicznej do centralnego repozytorium w firmie. Reprezentanci terenowi, którzy dokonują regularnych wizyt u klienta mogą otrzymać doskonałe i innowacyjne narzędzie podnoszące efektywność pracy oraz wyróżniające ich firmę spośród wielu podobnych.

Zobacz jeszcze:

TOP