Targetowanie, czyli przypisywanie celów sprzedażowych i jakościowych.
Moduł ten pozwala na obsługę zaawansowanych modeli targetowania. Głównym zadaniem tego rozwiązania jest zwiększenie efektywności pracy przedstawicieli handlowych oraz umożliwienie producentom lepszego wykorzystana potencjału klientów w sposób równomierny.
Rozwiązanie pozwala na jak najbardziej racjonalny rozkład planów sprzedażowych (np. wartość zamówień w danej grupie produktowej) lub celi jakościowych (np. ekspozycja produktów w punkcie sprzedaży, zrealizowany dokument obecności naszych produktów i konkurencji).
Zastosowany w MOBIUS mechanizm targetowania umożliwia wyznaczanie celów na poziomie poszczególnych przedstawicieli handlowych czy konkretnych klientów obsługiwanych przez handlowców, a także na konkretnych wizytach u danego klienta. Dzięki temu pracownicy terenowi mają zawsze informację, przed rozpoczęciem dnia pracy oraz każdej zaplanowanej wizyty, jakie cele do zrealizowania stoją przed nimi danego dnia. Pozwala im to na zaplanowanie działań, które powinni podjąć podczas spotkań z klientami, aby osiągnąć dany cel. Dodatkowo, użytkownicy MOBIUS (stacjonarni i mobilni) otrzymują bieżące informacje o poziomie realizacji zakładanych celów. Pomaga im to stale kontrolować postępy w realizowaniu przypisanego im targetu.
System może automatyczne wyliczać premię dla przedstawicieli handlowych, dostarczyć informację na bieżąco o tym, jakie premie należą się oraz udostępnić natychmiastową informację zwrotną użytkownikom mobilnym na temat poziomu bieżącej premii.