FORGOT YOUR DETAILS?

Mobilny System Zarządzania Sprzedażą i Siecią Reprezentantów

MOBIUS

wyzwól satySFAkcję
i energię w Twoim zespole Przedstawicieli Handlowych

POZNAJ SYSTEM

MOBIUS - SFA, FSM, CRM

to System dla firm posiadających przedstawicieli handlowych / sprzedawców / konsultantów / serwisantów oraz wszelkich pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Kontrahenta, rejestracji spotkania oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.

MOBIUS to Sales Force Automation, Field Service Automation, CRM i Business Intelligence

Aplikacje MOBIUS to rodzina systemów mobilnych dedykowanych dla nowoczesnych przedsiębiorstw posiadających pracowników mobilnych w terenie. Oprócz typowych funkcji systemów mobilnych znanych z wielu rozwiązań SFA, jak zbieranie zamówień, kontrola półki, ekspozycji czy kontrola czasu pracy PH, MOBIUS oferuje o wiele więcej możliwości. Można go zastosować praktycznie do każdego rodzaju działalności w terenie, związanej ze zbieraniem danych tekstowych, numerycznych, danych fotograficznych czy lokalizacji GPS. System można ławo skonfigurować pod kątem elastycznych ankiet pozwalających na rejestrację dowolnych danych. Niezależnie od konkretnego zastosowania system MOBIUS zawsze pełni funkcję kontroli pracy przedstawicieli w terenie oferując wbudowany monitoring czasu pracy i położenia GPS.

JEDEN System - WIELE Urządzeń

MOBIUS może pracować na różnych platformach sprzętowych, zarówno opartych o system ANDROID, iOS Apple oraz Windows

ATRYBUTY KAŻDEJ Z PLATFORM DO TWOJEGO WYBORU I DECYZJI !

  • MULTIPLATFORMOWOŚĆ SYSTEMU
    ATRYBUTY KAŻDEJ Z PLATFORM DO TWOJEGO WYBORU
    MOŻESZ NAWET MIESZAĆ URZĄDZENIA I PLATFORMY SYSTEMOWE !

  • ANDROID
    Największy wybór urządzeń

  • Apple iOS
    Postaw na Prestiż i stabilność

  • WINDOWS
    Gdy konsultantom potrzebna klawiatura i aplikacje biurowe

MOBIUS - efektywne wsparcie pracy

MOBIUS ma za zadanie usprawniać codzienną pracę terenowych sieci przedstawicielskich. System pozwala rejestrować zdarzenia handlowe oraz podpowiada użytkownikom działania, jakie powinni podjąć aby osiągnąć jak najlepsze wyniki podczas wizyt u klientów. System wspiera mobilnych pracowników w takich procesach jak komunikacja, planowanie czy realizacja sprzedaży w punkcie. Udostępnia także informacje na temat rynku i klientów.
Program służy do zarządzania oraz nadzoru działań realizowanych przez przedstawicieli terenowych. MOBIUS wspiera dowolną ilość procesów handlowych - część z nich jest dostępna w głównej wersji aplikacji, pozostałe adaptujemy i konfigurujemy na życzenie Zamawiającego.

MOBIUS - elastyczny i interdyscyplinarny

MOBIUS - dla pracowników TERENOWYCH

Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni, konsultanci medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury danej organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb Twojego biznesu !

4 GŁÓWNE konfiguracje systemu MOBIUS

POZNAJ Rodzinę MOBIUS SFA i FSM !

MOBIUS SFA to rodzina aplikacji mobilnych dedykowanych dla nowoczesnych przedsiębiorstw posiadających pracowników mobilnych w terenie.
Jeśli Twoja firma zatrudnia pracowników terenowych, takich jak przedstawicieli handlowych,vansellerów, merchandiserów, serwisantów, promotorów - skonfigurujemy Ci aplikację pod Twój biznes !
Preselling
Mobius w wersj dla Przedstawicieli Handlowych odbywających wizyty u Klientów i zbierający zamówienia, nawiązujących relacje handlowe.
Vanselling
Wersja MOBIUS'a dla handlowców pracujących w terenie, odwiedzających Klientów samochodem pół-dostawczym. Na miejscu wydruk Faktury, paragonu, WZ.
Merchandising
MOBIUS w wersji dla handlowca pracującego w sieciach handlowych i koncentrujących się na analzie półki i ocenie realizacji standardów Producenta.
Dostawca Serwisant MOBIUS
Wersja aplikacji FSM przeznaczona Technikom świadczącym usługi w terenie, kierowcom mającym za zadanie dostarczyć towar oraz wszelikm specjalistom, których praca wymaga ciągłego pozostawania w ruchu.

MOBIUS TO SYSTEM ŁĄCZĄCY ZALETY TRYBU "OFF-LINE" i ATRYBUTY SYSTEMU "ON-LINE" !
Aplikacja mobilna zapewnia stabilną i stałą pracę w każdych warunkach offline w terenie, jak również - „na żądanie”, dostęp do aktualnych danych z bazy on-line.

Dzięki takiej konfiguracji Systemu mobilnego, pracownik terenowy jest niezależny od zasięgu internetu, pracując szybko i sprawnie na bazie lokalnej, ale gdy tego wymaga sytuacja może zaciągnąć bieżącej informacji z centrali Twojej firmy.

MOBIUS to niezbędny PRZYBORNIK mobilnego Pracownika i Menedżera !

W tym podręczniku zaczytana została wiedza o Twoich kontrahentach, produktach, cenach, promocjach, akcajch, planach, celach i wynikach. MOBIUS to zaawansowane, ale ergonomiczne w obsłudze aplikacje na smartfony, tablety i komputery, które odwzorowują procesy w terenie. Procesy te należy zamodelować w MOBIUS BIZNES PANELU lub przenieśc je tam z Twojego systemu ERP.
Dane w czasie rzeczywistym to szybsza analiza, lepsze decyzje i efektywność Managera!

MOBIUS PANEL to CENTRUM DOWODZENIA Menedżera !

Panel Zarządczy w interfejsie WEB
Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą.
BIZNES PANEL Twojego Biznesu !
Organizuj i zarządzaj pracą ludzi. Porządkuj relacje. Zwiększaj skuteczność i produktywność. Przyspieszaj planowanie, działanie, analizowanie. Automatyzuj codzienną pracę.
MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli
Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe czy informację o stanie należności.

UNIKALNE CECHY systemu MOBIUS SFA/CRM

W systemie MOBIUS istnieje ponad 2000 funkcji, które można skalibrować aby precyzyjnie adpotować wdrożenia na potrzeby unikalnych klientów. Ta gotowość do sprostania różnym Klientom i wyzwaniom wielokrotnie dawała nam przewagę nad konkurentami i znacząco skracało czas wdrożenia. System jest nieustannie rozwijany. Optymalizujemy istniejące rozwiązania i dodajemy nowe.

MOBIUS może pracować na różnych platformach sprzętowych, zarówno opartych o system Android, iOS Apple oraz Windows

Decydując się na wdrożenie MOBIUS’a Zamawiający wcale nie musi wiązać się na stałe z wybranym na początku urządzeniem. Wyposażając handlowców w smartfony z systemem Android, można z czasem wymienić je na inną platformę sprzętową, np. iPad Apple. Przesiadka urządzenia i migracja ekosystemu odbywa się szybko i sprawnie, a interfejs aplikacji jest dostosowywany do specyfiki i standardów obsługi każdego z ww. systemów.

System MOBIUS posiada bogatą konfigurowalną funkcjonalność

Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz  raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni i medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb poszczególnych sieci sprzedaży.

Aplikacja Mobilna Mobius SFA

MOBIUS Agent to oprogramowanie, za pomocą którego pracownicy mobilni planują, realizują i raportują na bieżąco swoją pracę, m.in.: zbierają zamówienia, prowadzą badania ankietowe, inwentaryzują obecność towarów i badają ceny, otrzymują aktualne informacje (na przykład o stanach magazynowych i promocjach). Wprowadzone przez reprezentanta dane są odsyłane do MOBIUS Data Center, a następnie do systemu informatycznego Producenta lub Dystrybutora.

Mobius PORTAL

Panel administracyjny MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli pracy przedstawicieli terenowych. Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą. Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe.

Stały dostęp do strony WWW, gdzie po zalogowaniu masz pełną możliwość zarządzania wszystkimi elementami pracy Twoich podopiecznych. Możesz się zalogować do Panelu z każdego urządzenia z przeglądarką internetową, w każdej chwili i bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania. Dzięki dwustronnej komunikacji na żywo, zawsze wiesz, co jest w tej chwili realizowane przez pracowników terenowych. Możesz też na bieżąco tworzyć plan pracy i kreować zadania dla zespołu.

GEOLOKALIZACJA

MOBIUS posiada zestaw rozwiązań związany z wykorzystaniem GPS w urządzeniach mobilnych reprezentantów. Pracownicy mobilni i managerowie mogą tworzyć trasy na dany dzień z wykorzystaniem rzeczywistych danych i lokalizacji, dzięki czemu lista wizyt jest wiernym odzwierciedleniem faktycznych szacunków czasu dojazdu, czasu realizacji wizyt i przebytych kilometrów. Automatycznie dodawane znaczniki GPS dają świadomość miejsca wykonywania spotkania i ewidencji danego dokumentu przez reprezentanta. Przykładowo: współrzędne GPS pobrane do zdjęć zrobionych z pomocą aplikacji mobilnej daje pewność jak dokładnie wygląda ekspozycja Twojego produktu w wybranym sklepie bez możliwości manipulacji przez merchandisera lub też efekt pracy serwisowej serwisanta. Baza danych geolokalizacji klientów pozwala na użycie geomarketingu, optymalizacji tras wizyt i dostaw logistycznych i wiele innych.

MOBILNOŚĆ a CIĄGŁOŚĆ PRACY

MOBIUS projektowany był z myślą optymalizacji pracy na urządzeniach mobilnych. Dlatego za priorytet stawiamy szybkość oraz wygodę działania aplikacji. Aplikacja mobilna domyślnie jest w trybie OFF-LINE, zatem w terenie będzie działać nawet jeśli Twój przedstawiciel jest w miejscu gdzie nie ma dostępu do internetu (np. Mazury :-), specyfika lokalu). Dane zsynchronizują się na żądanie, gdy tylko pojawi się ponowny dostęp do sieci.

Natomiast, gdy tego wymaga sytuacja, aplikacja może zostać tak skonfigurowana w poszczególnych elementach, aby może zaciągnąć newralgiczne i atualne informacje z centrali Twojej firmy - ON-LINE.

MOBILNOŚĆ a CIĄGŁOŚĆ PRACY

MOBIUS projektowany był i jest rozwijany z myślą optymalizacji pracy na urządzeniach mobilnych. Dlatego za priorytet stawiamy szybkość oraz wygodę działania aplikacji. Nawet najbardziej zaawansowane funkcje muszą być przyjazne w obsłudze, dlatego projektujemy interfejsy indywidualnie dla każdej z platform oraz wielości i typu urządzenia.

ELASTYCZNOŚĆ TWOJEJ INWESTYCJI

System MOBIUS wdrażany jest w 2 modelach, według preferencji Zamawiającego:

- tradycyjny zakup licencji systemu MOBIUS oraz instalacja i konfiguracja na Twojej infrastrukturze serwerowej, lub

- wdrożenie w modelu cloud computing (przetwarzanie w chmurze) w trybie 24/7/365 wraz z modelem biznesowym SaaS (Software as a service). Oznacza to, że udostępniamy oprogramowanie, bazę danych oraz zarządzamy infrastrukturą i platformami, na których działa MOBIUS. W modelu tym przejmujemy obowiązki administracyjne związane z zapewnieniem dostępności, aktualizacji oraz help-desku i pomocy technicznej. Zamawiający nie musi inwestować w kosztowną infrastrukturę (serwery i licencje) i wykwalifikowaną kadrę IT do obsługi technicznej. W ramach miesięcznego abonamentu zapewniamy Państwu stabilną pracę, rozwój systemu oraz bezpieczeństwo danych.

INTEGRACJA Z TWOIM SYSTEMEM SPRZEDAŻOWO-MAGAZYNOWYM ERP

Integracja z Twoim systemem ERP to pomost, który łączy system MOBIUS SFA / CRM oraz systemy zarządzania magazynem, finansami, księgowością - w celu dostarczenia do pracowników mobilnych informacji np. o aktualnych stanach magazynowanych, cenach, raportach sprzedażowych czy poziomie realizacji poszczególnych zamówień i promocji. 

Integrujemy się z każdym systemem sprzedażowym, a istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój system ERP mamy już zintegrowany i możemy przedstawić referencje, zatem zapraszamy do wdrożenia lub pilotażowego testu wdrożenia. 

TOP