SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od ponad 15 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
MOBIUS to podręczny NIEZBĘDNIK Przedstawiciela !
W tym podręczniku zaczytana została wiedza o Twoich kontrahentach, produktach, cenach, promocjach, akcjach, planach, celach i wynikach. MOBIUS dla Reprezentanta to zaawansowane, ale ergonomiczne w obsłudze aplikacje na smartfony, tablety i komputery, które odwzorowują procesy w terenie.
To co udostępnisz w Biznes Panelu na profilu klienta, przedstawiciele terenowi mogą wykorzystać w pracy w terenie w aplikacji mobilnej. Karta Kontrahenta zawiera najbardziej istotne informacje na jego temat. Funkcja ta zapewnia wgląd w historię kontaktów z kontrahentem, planowane działania, a także widok dokumentów i plików dołączonych do jego profilu (dokumenty z systemu ERP, multimedia).
Przedstawiciel/Konsultant ma dostęp do aktualnych kartotek kontrahentów wraz z ich indywidualnymi warunkami handlowymi,rabatami, historią współpracy oraz rozrachunków, przydzielonych im środków trwałych, materiałów marketingowych, informacja o zdobytych punktach lojalnościowych, itd, itp.
Dostęp do najważniejszych informacji o produkcie, danych logistycznych, cenników, stanach magazynowych oraz zdjęć produktu. Prezentuj produkty, pokazuj obrazy, zdjęcia oraz animacje.
Stany magazynowe. Wybieraj dostawcę dla każdej pozycji zamówienia. Planuj terminy dostaw. Kontroluj statusy realizacji.
MOBIUS pozwala na wgląd w aktualną, stale zmieniającą się ofertę sprzedażową firmy. Wszelkie pozycje w ramach asortymentu można dodatkowo łączyć, tworząc różnego rodzaju relacje. Przykładowo określony towar może być powiązany z materiałem zastępczym, środkami trwałymi lub standardowym układem półek. Dzięki temu tworzenie i zarządzanie dokumentami sprzedażowymi jest znacznie wygodniejsze i łatwiejsze.
Ważną zaletą MOBIUS w zakresie zarządzania ofertą handlową jest obsługa multimediów. Użytkownicy z poziomu firmowej centrali mają możliwość wzbogacania tej oferty o zdjęcia, filmy lub prezentacje. Dzięki temu użytkownik aplikacji mobilnej MOBIUS dostaję narzędzie do prezentacji oferty w atrakcyjnej formie. Prezentuje produkty, pokazuje obrazy, zdjęcia oraz animacje.
Moduł aplikacji pozwalający na zarządzanie czasem pracy przedstawicieli handlowych. Mobilny reprezentant może samodzielnie planować sobie pracę, korzystając przy tym ze wsparcia aplikacji. Projekt trasy handlowca - dzienny czy tygodniowy, może (chociaz nie musi) podlegać weryfikacji i akceptacji jego przełożonego (kierownika regionu), który np. sprawdzi słuszność geograficzną, doda dodatkowe kroki wizyty, zaleci wizytę u nowego potencjalnego kontrahenta. Gotowa trasówka może być od razu zaprezentowana na mapie cyfrowej. W części mobilnej ułatwiają pracownikom lokalizację klientów i dotarcie do nich optymalną trasą, pokazują klientów w pobliżu o zdefiniowanym promieniu kilometrów.
Odwiedzaj klientów, u których np. nie byłeś już od 7 dni lub, którzy są w pobliżu. Korzystaj z kategorii dynamicznych.
Planuj dzień, tydzień, miesiąc. Przejmij kontrolę nad swoim dniem. Sprawdzaj z kim i o której masz się spotkać. Przeglądaj historię działań z Twoim klientem. Wykonaj kroki wizyty.
Proponuj promocje, wiedząc, że benefity naliczą się same w trakcie składania zamówienia.
System umożliwia automatyczne przeliczanie wynikających z działań promocyjnych korzyści dla klienta, takich jak gratisy, bonusy, rabaty, itp. Tego typu wyliczenia dostępne „od ręki” podczas bezpośrednich ustaleń z klientem, zachęcają go jeszcze bardziej do skorzystania z oferty i wzmacniają relacje biznesowe.
GAZETKA to atrakcyjny, graficzny podgląd aktualnych ofert specjalnych i promocji. Jest to atrakcyjna wizualnie dla Klienta forma prezentacji Twojej oferty reprezentanta - stworzenie dowolnych kombinacji warunków promocji: wartościowych, ilościowych, obowiązkowość zamówienia towaru, logicznych, innych (produkt, grupa produktowa) na zdjęciach.
Aplikacja powiadamia w czasie wizyty u klienta o obowiązujących promocjach. Przedstawiciele mogą rejestrować promocyjne zamówienia i wydawane w związku z nimi benefity.
Funkcja ta pozwala użytkownikom MOBIUS'a w pełni monitorować procesy związane ze zwrotami, reklamacjami i przecenami towarów oraz kontrolować sposoby rozliczenia wynikających z tego faktu zobowiązań.
Proces zwrotu rozpoczyna się w momencie wygenerowania dokumentu zobowiązania - jako dowodu przyjęcia zwracanego towaru lub w momencie obniżenia ceny półkowej dla klienta końcowego (np. w związku ze zbliżającym się końcem okresu spożycia). Tak powstałe zobowiązania mogą być rozliczane w systemie na kilka sposobów, np. poprzez wymianę towarów z magazynu mobilnego pracownika, przyszłą dostawę bądź poprzez rozliczenia finansowe.
MOBIUS na bieżąco weryfikuje saldo konkretnego klienta. Wylicza mobilnemu reprezentantowi również współczynnik reklamacji/zwrotów od danego kontrahenta co rysuje obraz Klienta.
Dzięki elastyczności rozwiązania, proces zwrotów i wymian można dostosowywać do indywidualnych warunków reklamacji uzgadnianych bezpośrednio z klientem np. poprzez określenie budżetów czy dedykowanych list produktów podlegających procesowi reklamacji.
Przedstawiciel Handlowy rejestruje wydania materiałów POS, próbek, nagród, giftów. Ocenia w trakcie wizyty u klienta efektywność danego punktu handlowego. Aplikacja mobilna MOBIUS umożliwia badanie obecności, wydawanie i zwrot, zamawianie w centrali materiałów typu Point of Sales (POS).
Handlowiec zna historię przekazanych klientowi materiałów oraz swój aktualny deputat materiałów POS i materiałów reklamowych.
Ankiety to podstawowe narzędzie zbierania informacji z rynku. Elastyczna budowa formularzy badawczych oraz obsługa wielu typów odpowiedzi zapewniają możliwość przeprowadzania przez pracowników badań na dowolny temat, np. badania potencjału handlowego sklepu, akcji konkurencji, jak również bieżących zadań operacyjnych reprezentanta.
Funkcjonalność wykorzystywana jest w badaniu satysfakcji klientów oraz zbieraniu informacji o rynku i aktualnych trendach. Dynamiczny charakter ankiet, logika warunkowa, własne scenariusze sprawiają, że łatwo dostosowuje się badania do potrzeb biznesu.
Wykorzystuj w ankietach typy pytań: pojedynczego i wielokrotnego wyboru, pytania otwarte i zamknięte, o datę i wartość, z żądaniem wykonania zdjęcia. Odpowiedziom nadawaj różne wagi określaj ich rodzaj i obligatoryjność. Sprawdzaj realizację standardów merchandisingowych, udziały w półce, liczbę faców, dostępności.
Niełatwo jest podejmować się wykonania określonego zadania bez jego uprzedniego zaplanowania. Dlatego też, aby ułatwić pracę terenowym siłom sprzedaży, MOBIUS wyposażony jest w odpowiednie narzędzia, które jest pomocne podczas planowania nie tylko dla aktywności sprzedażowych i okołosprzedażowych, ale i uzupełnia codzienną kartę pracy mobilnego pracownika.
MOBIUS zadania pozwala definiować okresowe lub doraźnie zlecone czynności dla Reprezentanta, a także cele w zakresie innych działań, np. liczbę koniecznych do wypełnienia ankiet, liczbę koniecznych do rozlokowania materiałów POS. Przedstawiciele terenowi mogą również na bieżąco monitorować status swoich zadań. System MOBIUS aktualizuje bowiem codziennie poziom realizacji założonych celów.
Zadania mogą być przypisywane do poszczególnych przedstawicieli oraz na konkretne wizyty, realizowane w wybranych sklepach. Wskaźnikami do zadań mogą być np. klienci, aktywności, dystrybucja, dokumenty, ankiety, kontakty/umowy, sprzedaż, itp. Dzięki temu pracownicy terenowi mają zawsze informację, przed rozpoczęciem dnia pracy oraz każdej zaplanowanej wizyty, jakie zadania do zrealizowania stoją
przed nimi danego dnia. Pozwala im to na zaplanowanie działań, które powinni podjąć podczas spotkań z klientami, aby osiągnąć dany cel. Dodatkowo, użytkownicy MOBIUS otrzymują bieżące informacje o poziomie realizacji zakładanych celów.