FORGOT YOUR DETAILS?

Mobilna Strefa Klienta B2B

MOBILNA STREFA KLIENTA - Niezbędnik Twojego Klienta

MSK B2B

Zmniejsz dystans do swoich Partnerów i Klientów !

POZNAJ FUNKCJONALNOŚCI TEJ APKI MOBILNEJ

MOBILNA PLATFORMA B2B!

Mobilna Strefa Klienta B2B to innowacyjne narzędzie relacji B2B: zakupów, marketingu, lojalności oraz generalnie rozumianej komunikacji producentów z partnerami handlowymi lub technicznymi oraz detalistami. Intuicyjny i prosty interfejs aplikacji mobilnej jest dostępny na kluczowych platformach, pobierając „apkę” ze sklepów Google, Apple, Microsoft.
Czym

jest MOBILNA STREFA KLIENTA ?

To innowacyjne narzędzie zakupów B2B, komunikacji Producentów z Partnerami, Hurtowników z Detalistami. 

Mobilna Strefa Klienta SYNERGIZER

ZMIANA ROLI PRZEDSTAWICIELA

Wspieraj pracę Przedstawicieli

ale NIE POZWÓL, aby koszty sprzedaży Twojej oferty były wyższe niż przychody !

ZMIANA ZADAŃ z HANDLOWCA na KONSULTANTA

Utrzymanie przedstawicieli mobilnych wiąże się m.in.z dużymi kosztami szkoleń nowych ludzi, długotrwałością w budowaniu relacji z klientem, brakiem realizacji celów sprzedażowych i inne.
Bolączką jest również duża rotacja w ich szeregach. Dzięki Mobilnej Strefie Klienta będziesz mógł wspierać swoje działania handlowe, docierając z akcjami bezpośrednio do swojego klienta.
Tymczasem nastąpi zmiana zaszeregowania Twojego  przedstawiciela w doradcę i konsultanta biznesowego. Będzie to jego nobilitacja, a pozwalająca na szersze działania i budowanie mocniejszej relacji z klientami. To wszystko dzięki zmianie akcentu z windykacji i ze zbierania zamówień, które teraz klient będzie mógł złożyć samemu i rozliczyć się w dogodnej dla siebie porze z telefonu, który ma zawsze przy sobie.

POZWÓL DZIAŁAĆ SWOIM KLIENTOM

MOBILNA STREFA KLIENTA to NIEZBĘDNIK Twojego Klienta i Partnera !
W tym podręczniku zaczytana zostanie wiedza, którą chcesz przekazać swojemu Klientowi - o Twoich produktach, cenach, promocjach, akcjach, planach, instruktażach. Klient pozna swoje rozrachunki, dokumenty współpracy, dokona zamówienia, prześledzi zdobyte punkty lojalnościowe i katalog nagród.

TWOI KLIENCI PRZEJMĄ INICJATYWĘ !

Kontrahenci za pomocą aplikacji instalowanej w każdym telefonie uzyskają dostęp do zawsze aktualnej oferty, z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze. Pozwolisz klientom na samodzielne działania, a odkryjesz ich potencjał dzięki możliwości:

  • · Przegładaniu oferty dostępnej 24 godziny na dobę na każdym smartfonie i tablecie,
  • · Dostępie do wielu ofert specjalnych i promocji
  • · Szczegółowej informacji o produktach na zdjęciach, instrukcjach i filmach,
  • · Pracy na atrakcyjnej fomie gazetek,
  • · Udziale w programach lojalnościowych,
  • · Kontroli nad zamawianymi towarami,
  • · Stałemu monitoringowi statusu realizacji zamówienia,
  • · Instruktażom technicznym w branżach technicznych,
  • · Weryfikacji rozrachunków i płatności.

Wybrane moduły oraz obszary wymiany informacji i danych w APLIKACJI MOBILNEJ udostępnionej TWOJEMU KLIENTOWI

Program MSK możemy zamodelować i skalibrować tak, aby precyzyjnie odzwierciedlić potrzeby Twojej unikalnej branży i Twoich klientów. Ta gotowość i elastyczność do sprostania różnym wyzwaniom wielokrotnie dawała nam przewagę nad konkurencją.
Możesz wybrać spośród gotowych poniszych rozwiązań lub możemy stworzyć dla Ciebie zupełnie nowe funkcjonalności. Jeżeli chcesz, możemy rozpocząć współpracę od mniejszego projektu i w dogodnym dla Ciebie czasie rozwijać nowe możliwości.

Apka do pobrania z Google Play i App Store

REJESTRACJA i zgłoszenie chęci współpracy

MSK B2B to najbardziej elastyczna forma sprzedaży internetowej B2B i komunikacji z Klientami na polskim rynku. Dopasowuje się on w pełni do indywidualnych wymagań danego przedsiębiorstwa. Co więcej, MOBILNA STREFA KLIENTA integruje się z każdym systemem ERP i innymi rozwiązaniami.

Dostęp do najważniejszych informacji o Twoim produkcie, danych logistycznych, cenach, stanach magazynowych, zastosowaniach i instrukcjach. Prezentuj produkty, pokazuj obrazy, zdjęcia oraz filmy i animacje.
MSK to nowoczesny i spersonalizowany aplikacja zarządana z Twojego systemu ERP i Panelu Administracyjnego.
MSK gwarantuje Twoim kontrahentom dostęp do stale aktualnych informacji dotyczących prowadzonych działań handlowych. Można go wykorzystać do obsługi kanałów w modelu B2B, B2C oraz mieszanym – B2B/B2C. Rozwiązanie pozwala na integrację producenta z siecią dystrybucyjną lub detalem w takich obszarach jak zamówienia, oferta produktowa oraz handlowa, promocje czy dokumenty sprzedażowe.

MÓJ PROFIL w MSK

Stały dostęp (online) do Twojej oferty która może uwzględniać katalogi produktowe, nowości, prezentacje oferty i wiele innych, a także indywidualne warunki handlowe (oferta cenowa, promocyjna czy produktowa, rabaty, specjalne oferty, itp.) oraz stany magazynowe produktów.

Możliwość generowania oraz elektronicznej wymiany danych i dokumentów, takich jak np.: zamówienia, faktury, rozliczenia, limity kredytowe, raporty sell-in i sell-out. Dostęp do informacji, które transakcje zostały już rozliczone.

Wszystkie Informacje pod ręką !

To co udostępnisz w Panelu Administrayjnym na profilu klienta, to będzie mógł analizowac Twój Klient. Karta Kontrahenta zawiera najbardziej istotne informacje na jego temat. Funkcja ta zapewnia wgląd w historię Waszych kontaktów, widok dokumentów i plików dołączonych do profilu (dokumenty z systemu ERP oraz inne multimedia).

Dzięki temu, Twój Klient ma zawsze "pod ręką" - w swoim telefonie dostęp do aktualnych kartotek Twojej oferty wraz ze swoimi indywidualnymi warunkami handlowymi, rabatami, historią współpracy oraz rozrachunkami, informacja o przydzielonych mu środkach trwałych (ekspozytorach, lodówkach), wydanych materiałach marketingowych, informacji o zdobytych punktach lojalnościowych oraz co jeszcze zechcesz mu udostępnić....

 

RÓŻNE METODY EWIDENCJI ZAMÓWIENIA

Praca na liście, praca na katalogu zdjęć, kafelkach mutlimedialnych, na skanie kodów EAN.

Klient sam w opcjach aplikacji wybiera w jaki sposób chce zarejestrować dokument i wysłać do Twojej firmy do realizacji.

Samodzielne składanie zamówień przez Twoich Kontrahentów - na dostawę towarów do wskazanych punktów odbioru oraz śledzenie statusów ich realizacji. Optymalizacja wielkości zamówień ze względu na ograniczenia np. transportowe, a także definiowanie minimalnej liczby jednostek produktowych, jakie powinny pojawić się na zamówieniu.

Rożne metody ewidencji róznych dokumentów (np. zamówienia, faktury, wymiany, reklamacje, zwroty, inne) zapewniają preferowany przez Klientra szybki dostęp do katalogu produktów,  Sprawneg zamawianie towaru w oparciu o dostępne w zasięgu ręki  spersonalizowane informacje.

KATALOG ASORTYMENTOWY

KARTA PRODUKTU - Oferta w atrakcyjnej formie

Dostęp do najważniejszych informacji o produkcie, danych logistycznych, cennikach, stanach magazynowych oraz zdjęć produktu. Prezentuj produkty, pokazuj obrazy, filmy oraz animacje.

MSK pozwala na wgląd w aktualną i stale zmieniającą się ofertę sprzedażową Twojej firmy. Wszelkie pozycje w ramach asortymentu można dodatkowo łączyć, tworząc różnego rodzaju relacje. Przykładowo określony towar może być powiązany z materiałem zastępczym, środkami trwałymi lub standardowym układem półek. Dzięki temu tworzenie i zarządzanie dokumentami sprzedażowymi jest znacznie wygodniejsze i łatwiejsze.

ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI HANDLOWYMI I ROZRACHUNKAMI

Dostęp do historii dokumnetów (zamówień, reklamacji, zwrotów) i innych kontaktów. Elektroniczna wymiana danych i dokumentów, takich jak np.: zamówienia, faktury, rozliczenia, limity kredytowe, raporty sell-in i sell-out. Dostęp do informacji, które transakcje nie zostały rozliczone. Kontrahent może także skopiować dokument i dodać dodatkową notatkę o dokumencie, śledzić stan realizacji zamówienia.

WYMIANA DOKUMENTU Z INNYMI SYSTEMAMI

Dokumenty generowane w MSK mogą mieć óżne formaty. Poza tym program pozwala na ich automatyczną wymianę z innymi systemami, dzięki czemu nie trzeba osobno tworzyć danego dokumentu w aplikacji, a osobno w programie ERP (własnym czy też Dystrybutora).

MULTIMEDIA

Prezentacja Oferty w ATRAKCYJNEJ formie

Ważną zaletą MOBILNEJ STREFY KLIENTA w zakresie zarządzania ofertą handlową jest obsługa multimediów. Użytkownicy z poziomu firmowej centrali mają możliwość wzbogacania Twojej oferty o zdjęcia, filmy lub prezentacje. Dzięki temu Kontrahent w aplikacji mobilnej dostaję narzędzie do analizy Twojej oferty w atrakcyjnej formie.

Prezentuj produkty, pokazuj obrazy, zdjęcia, filmy oraz animacje.

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

Mobilna Strefa Klienta obsługuje programy motywacyjne, konkursy i promocje sprzedaży dla biznesu oraz konsumentów.

Zagadnienia związane z nagrodami są jednymi z najważniejszych, a zarazem najtrudniejszych etapów realizacji programów motywacyjnych. W dużej
mierze decydują o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs, przyniosą zamierzony efekt i zbudują długofalowe relacje z jego
uczestnikami.
MSK pozwala na tworzenie i prowadzenie atrakcyjnych mechanizmów angażowania i nagradzania klientów, ułatwia efektywne zarządzanie danymi uczestników, a także wspiera komunikację poprzez wiele kanałów oraz dostarcza informacji dotyczące wyników programu.

Lojalność staje się mobilna

Popularność smartfonów i liczba pobieranych aplikacji ciągle wzrasta. Mobilna Strefa Klienta wspomaga codzienne zakupy Twojego Partnera i ma wpływ na zwyczaje zakupowe Klientów. 

Korzyści dla uczestników programu:

  • spersonalizowane oferty i nagrody we właściwym czasie i miejscu,
  • tworzenia reguł biznesowych i definicji ofert,
  • efektywne zarządzanie danymi uczestników,
  • naliczanie punktów w czasie rzeczywistym oraz szybka ich wymiana na nagrody,
  • możliwość szybszego zdobywania korzyści dzięki różnym ofertom marketingowym i zróżnicowanym akcjom,
  • więcej przywilejów i korzyści dla najlepszych klientów i osób często dokonujących zakupów,
  • natychmiastowy dostęp do konta lojalnościowego przez aplikację MSK,
  • śledzenie własnej aktywności i postępów w ramach programu,
  • różne rodzaje korzyści (rabaty, prezenty, cash back, vouchery, produkty. 

DOKUMENTACJA TECHNICZNA

CZYTELNY PRZEKAZ DLA PARTNERÓW TECHNICZNYCH

Nowoczesny system e-commerce B2B to nie tylko wygodne narzędzia zakupowe. To szereg różnorodnych funkcjonalności, które pozwalają usprawnić i zautomatyzować procesy zachodzące zarówno po stronie klienta, jak i sprzedawcy. Istotne jest dostosowanie platformy do specyfiki branży, w której będzie na co dzień wykorzystywana. Użytkownik powinien otrzymać nie tylko sprawne i przyjazne narzędzie, które pozwoli zakupić potrzebne towary, ale również system wspierający inne istotne dla niego procesy.

Kalkulatory

Jest to funkcjonalność przygotowana na potrzeby klientów sektora inwestycyjnego. Po wpisaniu przez użytkownika interesującej go np. powierzchni ściany czy sufitu podwieszanego, system podpowiada wszystkie potrzebne produkty wraz ze szczegółowym zapotrzebowaniem na nie. Funkcjonalność umożliwia zakup tych produktów na platformie MSK - z dedykowanego kalkulatora - za pomocą jednego kliknięcia. Kalkulatory systemowe obejmują różnorodne kategorie produktów, np. dobór grzejnika do wielkości pomieszczenia.

Kosztorysy

Moduł wycen zastosowany w platformie i aplikacji MSK umożliwia przygotowanie i edycję dla klienta szczegółowego kosztorysu. Zawiera on nie tylko indywidualne warunki cenowe, ale również przejrzystą graficznie formę ze zdjęciami produktów wchodzących w jego skład. Usprawnienie to jest istotne zarówno dla handlowca, jak i klienta, który otrzymuje czytelne zestawienie oferowanych towarów.

Zapoznanie się z dokumentacją techniczną

Dokumentacja techniczna produktów jest niezwykle istotna w branży inwestycyjnej. Wszelkie certyfikaty, deklaracje i atesty materiałów pozwalają dopuścić je do użytku. Funkcjonalność w MSK znacznie ułatwia Twojemu Partnerowi dostęp do potrzebnych dokumentów.

PROMOCJE

Możliwość sprawnego zarządzania promocjami – np. kierowanie promocji sprzedażowych dla wszystkich użytkowników platformy MSK lub spersonalizowanych promocji dla wybranych dystrybutorów.

Aplikacja MSK powiadamia Użytkownika w trakcie ewidencji zamówienia o obowiązujących promocjach.

PROMOCYJNE AKCJE HANDLOWE

Platforma MSK posiada wyspecjalizowany moduł Promocji. Dzięki projektowaniu akcji handlowych w tym module, Klienci mogą np.  korzystać ze: 

- zakupu pakietowego,

- promocji wartościowych,

- promocji ilościowych z progiem,

- gratisów, bonusów, mixów, crossów i wiele, wielu innych.

Definiuj promocje, wiedząc, że benefity naliczą się same w trakcie składania zamówienia.

System umożliwia automatyczne przeliczanie wynikających z działań promocyjnych korzyści dla klienta, takich jak gratisy, bonusy, rabaty, itp. Tego typu wyliczenia dostępne „od ręki” podczas rejestracji dokumnetu przez klienta, zachęcają go jeszcze bardziej do skorzystania z oferty w Mobilnej Strefie Klienta i wzmacniają relacje biznesowe. 

GAZETKA

Gazetka multimedialna

GAZETKA to atrakcyjny, graficzny podgląd aktualnych ofert specjalnych i promocji. Jest to atrakcyjna wizualnie i nowoczesna dla Klienta forma prezentacji Twojej oferty - a jednocześnie umożliwiająca stworzenie dowolnych kombinacji warunków promocji: wartościowych, ilościowych, obowiązkowość zamówienia towaru, logicznych, innych (produkt, grupa produktowa) na zdjęciach.

REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANY

Obsługa procesów Reklamacji i Zwrotów

Jeśli zdecydujesz się na automatyzację obsługi zwrotów, Twoi klienci będą mogli samodzielnie zgłaszać reklamacje i zwroty towarów.

Funkcja ta pozwala Twoim Klientom w pełni monitorować procesy związane ze zwrotami, reklamacjami i przecenami towarów oraz kontrolować sposoby rozliczenia wynikających z tego faktu zobowiązań.
Proces zwrotu rozpoczyna się w momencie wygenerowania dokumentu zobowiązania - jako dowodu przyjęcia zwracanego towaru lub w momencie obniżenia ceny półkowej dla klienta końcowego (np. w związku ze zbliżającym się końcem okresu spożycia).

Dzięki elastyczności rozwiązania, proces zwrotów i wymian można dostosowywać do indywidualnych warunków reklamacji uzgadnianych bezpośrednio z Klientem np. poprzez określenie budżetów czy dedykowanych list produktów podlegających procesowi reklamacji.

Środki trwałe stanowią majątek dla firmy, zatem konieczne jest efektywne oraz profesjonalnie zarządzanie nimi.

Materiały POS i Marketingowe

System MSK rejestruje wydania materiałów POS, próbek, nagród, giftów.  Aplikacja mobilna MSK umożliwia przekazanie Twojemu Partnerowi / Klientowi wiedzę  o wydawanych lub zwróconych, zamawianie w centrali materiałów typu Point of Sales (POS).
Dzięki temu Twój Kontrahent zna historię przekazanych mu materiałów oraz swój aktualny deputat materiałów POS i materiałów reklamowych. Może weryfikować zgodność i interweniować.

PRZEKAŻ NAMIARY NA SWOICH HANDLOWCÓW, DYSTRYBUTORÓW, ODDZIAŁY

KONTAKT

Użytkownik aplikacji MSK otrzymuje czytelne informacje jak i z kim może skontaktować się w Twojej firmie. Wizytówki na mapach:

  • Centrali i Odziałów,
  • Kontakty do regionalnych Konsultantów i Przedstawicieli Handlowych,
  • Kontakty do Twoich Dystrybutorów,
  • Kontakty do autoryzowanych i certyfikowanych Techników,
  • inne.

POCZYTAJ O PRZYKŁADOWYM WDROŻENIU systemu e-commerce wraz z rozwiązaniem dla Partnerów - MOBILNA STREFA KLIENTA

INVENA S.A

Firma INVENA jest producentem armatury łazienkowej i kuchennej oraz instalacji wodnych, grzewczych i gazowych -  z ponad 25-letnim doświadczeniem. Misją firmy od lat jest dawanie komfortu życia. Realizuje ją dostarczając sprawne i niezawodne produkty. Dziś ten komfort to też coś więcej - to troska o środowisko i zrównoważony rozwój. Producent kładzie nacisk na produkcję wyrobów ekologicznych, tworzonych z przyjaznych dla środowiska materiałów i pozwalające oszczędzać wodę.

Założycielem firmy INVENA jest polarnik i podróżnik – Marek Kamiński.

Producent stawia przede wszystkim na funkcjonalność i ciekawy design, dlatego produkty cieszą się uznaniem wśród instalatorów i architektów, a ostatecznie także użytkowników, którzy przez wiele lat mogą czerpać przyjemność z codziennych, domowych czynności.

Spółka INVENA po efektywnym i owocnym okresie współpracy z firmą SYNERGIZER na płaszczyźnie wdrożenia systemu MOBIUS do zarządzania pracą mobilnych doradców handlowych postanowiła rozszerzyć współpracę w obszarze e-commerce Okazało się, że systemy MOBIUS i AURORA B2B, B2C i MSK autorstwa firmy SYNERGIZER w optymalnym stopniu spełnił oczekiwania Spółki.  INVENA S.A. dzięki systemowi mobilnemu wspomagającemu Konsultantów w terenie oraz platformie B2C  wraz z dodatkową aplikacją MSK - dla Partnerów Biznesowych (Instalatorów i Dystrybutorów) powiększają dystans od swojej konkurencji.

TOP