FORGOT YOUR DETAILS?

E-commerce B2B

eHURTOWNIA - wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP

PLATFORMA B2B

Nowoczesna Platforma Handlowa
w modelu Business-to-Business

POZNAJ ZAUTOMATYZOWANĄ PLATFORMĘ HANDLOWĄ

POZWÓL SWOIM KLIENTOM NA PRZEJĘCIE INICJATYWY !

Wskazani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają dostęp do zawsze aktualnej oferty, która zazwyczaj jest indywidualna dla każdego z kontrahentów. Kontrahenci natomiast mają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze. Pozwolisz klientom na samodzielne działania, a odkryjesz ich potencjał i lepiej poznasz ich potrzeby. Zbadasz również bieżące trendy, a wszystko to przy minimalnym koszcie dotarcia do Klienta - Partnera. Dostarcz poprzez platformę B2B pełną ofertę, wesprzyj ją dodatkowymi opisami i zdjęciami. Wypromuj akcję, wskaż partnerów technologicznych, czy też handlowych. Zliczaj aktywności i nagradzaj punktami lojalnościowymi i nagrodami.

Pełna integracja z systemami sprzedażowymi ERP i MRPII

Jednym z największych atutów platformy B2B jest jej integracja z Twoim systemem transakcyjnym (sprzedażowo-magazynowo-finansowym).

Dzięki temu szybko i wygodnie zaprezentujesz swoją ofertę kontrahentom wprost z własnej bazy danych, przyjmiesz i zrealizujesz zamówienia, jak również udostępnisz dodatkowe dokumenty, np. skany umów, ulotki promocyjne, katalogi, projekty, faktury i dokumenty magazynowe w dedykowanych cyfrowych formatach.

Aby usprawnić komunikację pomiędzy Dostawcami a Odbiorcami na platformie udostępniane są również informacje o płatnościach i limitach kredytowych, harmonogramy dostaw, kontakty do opiekunów klienta, koncesje, minimum logistyczne itp. Proponowane rozwiązania pozwalają korzystać z oferty zarówno online jak i offline ułatwiając składanie zamówień w lokalizacji z ograniczonym dostępem do internetu.

AURORA B2B INTEGRUJEMY Z KAŻDYM SYSTEMEM

Z jakimi systemami ERP został już zintegrowany nasz system B2B ?

  • BPSC Impuls Evo
  • Unit4 TETA
  • Comarch ERP Optima
  • Comarch CDN XL
  • Microsoft AXAPTA
  • ASSECO Softlab
  • Macrologic Merit
  • Macrologic Xpertis
  • HumanSoft HERMES
  • HumanSoft CORAX
  • Sage Symfonia
  • Wapro WF-Mag
  • INSERT Subiekt GT
  • INSERT NEXO
  • INSERT NAVIREO
  • SONETA Enova
  • Streamsoft Prestiż
  • MAGRES SQL
  • DGCS

Najważniejsze Funkcje eHurtowni wg naszych Klientów

AURORA B2B to e-sprzedawca, który pracuje dla Ciebie 24h/365 !

  • Integracja z Twoim systemem ERP
  • Eksport faktur do Klientów Detalicznych w stanardzie ich programu sprzedażowego
  • Aktualna oferta
  • Promocje
  • Historia zamówień i innych dokumentów
  • Prezentacja oferty i załączników
  • Liczne filtry
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość
  • Wgląd w statusy realizacji zamówień
  • Monitoring stanu płatności
  • Panel Klienta
  • Wariantowe zamawianie towarów
  • Możliwość zapisania zamówienia w formacie importowanym do systemu Partnera

Pełna historia zamówień, faktur, płatności
oraz wgląd w etapy realizacji procesów

Aurora B2B dba o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli dostęp oraz wgląd do pełnej historii swoich faktur, zamówień oraz płatności. Mogą także w każdej chwili je pobrać do swojego systemu w jednym z kilku dedykowanych formatów, albo wydrukować. Nasza eHurtownia przypomni kontrahentom automatycznie o niezapłaconych dokumentach oraz przeterminowanych płatnościach. Dzięki pełnej integracji z Twoim systemem ERP system automatycznie pobierze informacje o wszystkich dokumentach sprzedażowych, magazynowych i księgowych dla każdego odbiorcy. Umożliw kontrahentom śledzenie stanu realizacji ich zamówień i monitorowanie rozrachunków. Dbaj o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli komplet informacji odnośnie waszej współpracy.

Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami

Platforma Aurora B2B umożliwia umieszczanie dowolnych informacji, które chcesz w danej chwili przekazać kontrahentom – ważne komunikaty, nowości produktowe, nowe promocje, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, dane techniczne, regulaminy itd. Komunikacja z Partnerem handlowym jest bardzo istotną kwestią i może rozwiązać wiele niepotrzebnych problemów w przyszłości. Jednym słowem, sam decydujesz o tym, co i komu chcesz zakomunikować bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

Automatyzacja procesów zamawiania i ofertowania

Platforma Aurora B2B to wirtualny handlowiec, który pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę w Internecie, tak aby każdy z Twoich Partnerów mógł składać zamówienia o dowolnej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie. Nasze orogramowanie to zdalne narzędzie stworzone po to, abyś zwiększał wolumen sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień. Klienci mają również możliwość składania powtarzających się zamówień za pomocą jednego kliknięcia.

Otrzymuj zapytania ofertowe, z nich twórz oferty i przekształcaj je w zamówienia. Faktury możesz udostępnić klientowi w dedykowanym mu formacie. 

Dostosuj wygląd platformy do swoich potrzeb

Nowoczesny interfejs portalu sprawi, że klienci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Dzięki elastyczności w budowie eHurtowni B2B będziesz w stanie zmodyfikować wygląd systemu do potrzeb swojej firmy. Każdy biznes jest inny i każda branża specyficzna. W łatwy sposób dodasz logotyp firmy, dostosujesz stronę logowania, dostosujesz kolorystykę portalu korzystając z gotowych schematów i nadasz aplikacji nowego, spersonalizowanego wyglądu. Dodatkowo, możliwość wyboru różnych widoków produktów: listy bądź kafelków, uprzyjemni lub usprawni precę klientów na platformie.

Personalizuj swoją ofertę
i ułatwiaj kontrahentom współpracę

Nadawaj konkretne uprawnienia określonym odbiorcom. Personalizuj ofertę produktową i promocyjną. Używaj wiele jednostek miary i wysokiej jakości zdjęć, aby uatrakcyjniać ofertę. Twórz przejrzyste drzewko produktowe i wpływaj na sprawniejsze i bardziej intuicyjne poruszanie się użytkowników po Twoich produktach. Dzięki integracji z systemami ERP, grupy i zorganizowane w nich produkty zostaną analogicznie wyświetlone w AuroraB2B. System oszczędza Twój czas - nie musisz od nowa tworzyć grup produktowych.

Udostępniaj dane kontrahenta (dane adresowe, dane handlowe czy listę pracowników) oraz dodatkowe dokumenty (umowy, dokumentacje, specyfikacje, ulotki promocyjne czy katalogi) i zacieśniaj współpracę biznesową.

Wyszukiwarka i zaawansowany mechanizm filtrów

Aurora B2B posiada innowacyjną możliwość tworzenia filtrów i efektywnego wyszukiwania produktów. Szybka, zoptymalizowana wyszukiwarka pozwoli Twoim kontrahentom sprawnie znaleźć to czego w danej chwili szukają. Natomiast dzięki mechanizmowi tworzeniu zaawansowanych filtrów wyszukiwania, Twoi Partnerzy oszczędzą swój czas i zautomatyzują pracę na platformie. Filtry mogą zostać zapisane i użyte przez użytkowników w każdym momencie. Przy szerokiej ofercie produktowej bardzo istotne jest sprawne poruszanie się pomiędzy różnymi typami produktów.Wyszukiwarka oferuje funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługę pomyłek, wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem. Dzięki temu zapewnia najszybsze i  efektywne wyszukiwanie produktów

INTEGRACJA Z DETALEM

ZADBAJ O SWOICH KLIENTÓW DETALICZNYCH !

Podstawą przewagi konkurencyjnej jest jak najszybsze odpowiadanie na potrzeby rynku.  

Nasz system AURORA B2B daje możliwość docierania z ofertą także do każdego detalisty, dbając o jego wygodę obsługi i zbudowanie długoterminowej i głębokiej lojalności. 

Jak długa jest Twoja faktura sprzedaży ? Ile jest na niej pozycji ? To wszystko Twój klient musi później "wpalcować" do swojego programu magazynowo-sprzedażowego. A co jeśli zaproponujesz mu pobranie faktury elektronicznej w standardzie gotowym do bezpośredniego importu do jego programu ? 

Już

wiesz co osiągniesz ?

  • przewagę konkurencyjną nad innymi dostawcami,
  • lojalność Twojego klienta,
  • mniejsze koszty dla Twojego klienta,
  • mniejsze koszty Twojej firmy.

Nie ograniczaj się do rynku polskiego, współpracuj międzynarodowo

Platforma Aurora B2B posiada w standardzie 4 wersje językowe interfejsu, a także umożliwia rozliczenia w różnych walutach. Dzięki temu, Twoi kontrahenci bez problemu wybiorą język przed zalogowaniem się do platformy oraz zrobią zakupy w swojej walucie. Do ich dyspozycji oddajemy: polski, angielski, niemiecki, rosyjski. Sprzedawaj w Polsce, w Europie i na całym świecie! Powiększaj swój zasięg i zdobywaj nowych Partnerów.

Sprzedaż internetowa 24/7/365

Usprawnienie komunikacji z klientami

Samoobsługa Twoich klientów

Udostępnij aktualne i poprawne dane z ERP

Zarządzaj Przepływem Dokumentów

Zwiększ swoją sprzedaż

Usprawnij kluczowe procesy biznesowe

Działaj globalnie przy niższych kosztach

ILE KOSZTUJE WDROŻENIE AURORA B2B ?

Wypełnij poniższy formularz i oblicz szacunkowy koszt wdrożenia platformy B2B w Twojej firmie

W celu zapewnienia Ci trafnej decyzji wyboru naszego systemu i funkcji najlepiej spełniających Twoje oczekiwania, proponujemy Ci również wdrożenia testowe dokonywane w ograniczonej funkcjonalności, przy ograniczonych kosztach.

Wdrożenie pilotażowe zapewnia nie tylko rzeczywistą pracę na Twoich danych, ale także integrację z Twoim systemem sprzedażowo-magazynowym ERP.

JAK

to działa ?

  • Po wypełnieniu formularza informacja zostaje przesłana do Działu Analizy
  • Oszacujemy koszt wdrożenia na podstawie przesłanych danych i skontaktujemy się z Tobą
  • Im bardziej dokładnie wypełniony zostanie kalkulator, tym wstępna wycena będzie dokładniejsza

Napisz nam również o indywidualnych wymaganiach !

Skontaktuj się z nami i oszacuj koszt wdrożenia B2B !

POCZYTAJ O PRZYKŁADOWYM WDROŻENIU systemu e-COMMERCE AURORA B2B

KOMPANIA DYSTRYBUCYJNA Sp. z o.o. S.K.A.

Grupa jest jedną z największych dystrybutorów branży FMCG w kraju.

Sama firma Tedi Dystrybucja posiada trzy oddziały: o/Nowe Piekuty (centrala firmy), o/Suwałki, o/Siedlce,  o/Lublin, o/Wrocław oraz biuro w Białymstoku. W skład naszej grupy wchodzą także firmy, co zwiększa obszar działalności grupy o kolejne województwa:

  • MAG Dystrybucja Sp. k.
  • TANO Dystrybucja Sp. z o.o
  • KCD Dystrybucja Sp. z o.o,
  • MAK Dystrybucja Sp. z o.o.

Przedmiotem działalności firmy TEDI jest dystrybucja oraz produkcja asortymentu soków, wód i napojów, alkoholi, w tym piw. Dystrybucja prowadzona jest głównie w systemie sprzedaży towarów z dowozem do Klienta, docierając do ponad 6,5 tys. aktywnych odbiorców. Swoim zasięgiem Grupa TEDI obejmuje teren ponad 35% Polski, pokrywając teren sześciu województw: podlaskiego, lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego i pomorskiego. Naszych siedem oddziałów posiada łączną powierzchnię magazynową dochodząca do 20 tysięcy m2. Zatrudnienie znajduje około 420 pracowników. W skali kraju w branży napojowej grupa TEDI jest niekwestionowanym liderem, odnotowującym z roku na rok stabilny, dwucyfrowy wzrost obrotów. 

GRUPA  szukała równorzędnego prężnego i doświadczonego Partnera z branży produkcji i wdrażania nowoczenych rozwiązań CRM i e-commerce. Została przeprowadzona analiza dostawców i producentów oprogramowania klasy CRM, B2B, B2C. Okazało się, że systemy MOBIUS i AURORA B2B autorstwa firmy SYNERGIZER w optymalnym stopniu spełnił oczekiwania Grupy. Spółki dzięki nowemu systemowi mobilnemu wspomagającemu Przedstawicieli Handlowych oraz platformie e-HURT funkcjonującym w MAG, sprostało rosnącym wyzwaniom rynkowym i powiększają dystans dzielący KOMPANIĘ DYSTRYBUCYJNĄ - jako lidera rynku od swojej konkurencji.

TOP