SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od ponad 15 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
Sprzedawca Mobilny dokonując sprzedaży bezpośredniej wraz z wydaniem towarów u klienta, operując w aplikacji MOBIUS na telefonie lub tablecie, może:
Mobius Vanselling to program przeznaczony dla firm posiadających kanał sprzedaży bezpośredniej. Pojęcie vanselling pochodzi od angielskiego określenia: „sell from a van”. Istotą vansellingu jest sprzedaż obwoźna (od sklepu do sklepu). Sprzedawca wyposażony jest w samochód dostawczy, na którym posiada swój asortyment produktów handlowych. System MOBIUS Vanselling pozwala na wystawienie dokumentu sprzedaży bezpośrednio w chwili dostarczenia towaru.
System MOBIUS Vanselling oprócz zadań typowo sprzedażowych wspiera pracę przedstawicieli w zakresie kontroli kredytowania klientów i zbierania należności. Ponadto umożliwia rejestrowanie innych czynności podczas wizyty: np. wydanie materiałów promocyjnych, deputatów handlowych, zarejestrowanie zwrotu towarów handlowych i niepełnowartościowych czy wymiany bądź reklamacje towarów. Dzięki wykorzystaniu systemu możliwa jest pełna kontrola materiałów POS, realizowana poprzez rejestrację ich wydań i zwrotów oraz prowadzenie ich inwentaryzacji u klientów wraz z potwierdzeniem na zdjęciu. Vanseller podczas wizyty może również zarejestrować nowe zamówienia klienta jak również od razu zrealizować wcześniej przyjęte.
Analiza z rynku
Ważną funkcją aplikacji MOBIUS Vanselling jest także zbieranie informacji z rynku za pomocą dedykowanych w aplikacji formatek oraz ankiet.
Ankieta może być dowolnie definiowana przez przełożonego z poziomu Biznes Panelu. Handlowiec w czasie wizyty u klienta wypełnia ankietę, a zebrane informacje są następnie raportowane w Panelu w postaci syntetycznej lub analitycznej. MOBIUS Vanselling wspiera pracę vansellerów poprzez oferowanie dodatkowych funkcji umożliwiających planowanie tras, rejestrację zdarzeń związanych z autem (przeglądy, awarie itp.), rejestrację dodatkowych kosztów.
Podstawą przewagi konkurencyjnej jest jak najszybsze odpowiadanie na potrzeby rynku.
Nasz system mobilny MOBIUS daje możliwość docierania z ofertą do detalisty, dbając o jego wygodę obsługi i zbudowanie długoterminowej i głębokiej lojalności.
Jak długa jest Twoja faktura sprzedaży ? Ile jest na niej pozycji ? To wszystko Twój klient musi później "wpalcować" do swojego programu magazynowo-sprzedażowego. A co jeśli zaproponujesz mu pobranie faktury elektronicznej w standardzie gotowym do bezpośredniego importu do jego programu ?
GRUPA ENERGIZER postawiła przed firmą SELVISTA zadanie zapewnienia najwyższego poziomu obsługi odbiorców w kanale tradycyjnym przy jednoczesnym wykorzystaniu precyzyjnego narzędzia do wzajemnej komunikacji i raportowania zintegrowanego z innymi systemami.
Firma SELVISTA była doświadczonym użytkownikiem systemów SFA, gdyż od wielu lat pracowała na oprogramowaniu mobilnym dotychczasowego dostawcy systemu mobilnego. Zarząd doskonale zatem wiedział czego oczekuje od nowego systemu i na co zwrócić uwagę podczas procesu wyboru nowego dostawcy rozwiązań mobilnych, który obsłuży dwa kanały sprzedaży realizowane poprzez przedstawicieli handlowych Vanselling oraz Preselling, a także dostawcy, który zoptymalizuje i spełni bogate wymagania w części analitycznej i raportowej.
Zarząd spółki SELVISTA zdecydował się na system MOBIUS autorstwa firmy SYNERGIZER Sp. z o.o., który w optymalnym stopniu spełni oczekiwania firmy. Spółce przedstawiono ofertę Systemu oraz dedykowane dla zastosowań mobilne urządzenia (smartfony oraz tablety) z zainstalowanym systemem MOBIUS, a także drukarkę mobilną, która była nieodzowna w wystawianiu dokumentów bezpośrednio po dokonanej transakcji sprzedaży. Wiązało się to z automatyzacją i zwiększeniem efektywności działań sprzedażowych, a także dostarczanych danych o rynku.