FORGOT YOUR DETAILS?

Preselling

Mobilny System Zarządzania Sprzedażą - Efektywne Wsparcie Przedstawicieli Handlowych

MOBIUS PRESELLING

wyzwól satySFAkcję
i energię w Twoim zespole Przedstawicieli

POZNAJ TRYB PRESELLING

POZNAJ TRYB PRESELLING !

MOBIUS PRESELLING to nowoczesna i niezawodna aplikacja przeznaczona do wspomagania pracy handlowców pracujących „w terenie”. Wspiera handlowca w codziennej pracy oraz przyśpiesza i automatyzuje procesy. MOBIUS pozwala osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki bieżącemu dostępowi do danych o klientach (360° view), historii współpracy, dedykowanych ofertach, zamówieniach, należnościach, akcjach handlowych i wiele innych. Aplikacja dla reprezentantów handlowych, dostępna jest na platformach iOS,Android i Windows 10,

AUTOMATYZUJ procesy sprzedażowe i marketingowe na sprawdzonym przez tysiące użytkowników systemie !

MOBIUS Preselling to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz wszelkich pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do kontrahenta, rejestracji zamówień oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z klientem. MOBIUS SFA współpracuje bezpośrednio i jest zintegrowany z większością dostępnych na polskim rynku systemami do zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP. MOBIUS Preselling to zaawansowana, ale jednocześnie prosta w obsłudze aplikacja na smartfony, tablety i notebooki. Dane w czasie rzeczywistym to szybsza analiza, lepsze decyzje i efektywność managera. Nasze rozwiązania SFA wybierają liderzy działający w oparciu o zróżnicowane wymagania na wielu rynkach.

Co

osiągniesz wdrażając MOBIUS Preselling ?

  • Podniesiesz stopień realizacji zamówień. Uzyskasz dostęp do pełnej historii działań i zamówień u klienta. Dzięki wsparciu materiałów multimedialnych w aplikacji, automatycznym sugerowaniu promocji i informacji o stanach magazynowych zwiększysz wolumen towarów w zamówieniu. Dzięki automatyzacji obiegu dokumentów Twoje zamówienia szybciej dotrą do dystrybutorów a ich unifikacja zapewni ich szybszą realizację.
  • Zwiększysz produktywność. Stworzysz plany i harmonogramy działań. Uzupełnisz trasówkę o klientów znajdujących się w pobliżu lub wykorzystasz podpowiedzi o dawno nieodwiedzonych klientach. Zmotywujesz pracowników dzięki wyznaczonym celom sprzedażowym i wielowymiarowym targetom.
  • Pozyskasz wiedzę o potencjale swoich klientów. Przeprowadzisz badania rynkowe u klientów z wykorzystaniem dedykowanych formatek w aplikacji i definiowalnych ankiet. Zweryfikujesz dostępność produktów własnych i konkurencji oraz standardy w sklepach i sieciach.
  • Przyspieszysz decyzje. Nie będziesz codziennie szukać i wertować raportów do analizy. Dzięki wykorzystaniu różnych alertów systemowych jak również na maila, zostaniesz natychmiast poinformowany o krytycznych zdarzeniach.
  • Pozyskasz wiedzę o potencjale swoich klientów. Przeprowadzisz badania rynkowe u klientów z wykorzystaniem dedykowanych formatek w aplikacji i definiowalnych ankiet. Zweryfikujesz dostępność produktów własnych i konkurencji oraz standardy w sklepach i sieciach.

MOBIUS Preselling - czyli PRZED SPRZEDAŻ lub po prostu "zbieranie zamówień"

MOBIUS to NIEZBĘDNIK Menadżera

Menadżer może przeanalizować w Biznes Panelu MOBIUS wskażniki pracy Reprezentanta, takie jak:

  • czas pojedynczej wizyty
  • średni czas wizyt
  • średni czas dojazdu do punktu
  • odsetek wizyt zakończonych zamówieniem
  • ilość produktów w koszyku zamówienia
  • wartość zamówienia
  • ilość zarejestrowanych ankiet
  • wzrostu realizacji idelanych standardów

MODUŁ CALL CENTER

Moduł Call Center połączony z bazą MOBIUS pozwala zdalnie rejestrować zamówienia ze współpracą z Przedstawicelami Handlowymi lub samodzielnie obsługiwać klientów, którzy wymagają tylko "wizyt" telefonicznych.

Telemarketerzy pracują w aplikacji MOBIUS na komputerach stacjonarnych. Dzięki jednolitej bazie, mają tą samą wiedzę co handlowiec mobilny, a zatem spójny system rabatowania, promocji, progów, punkty lojalnościowe, rozrachunki i całą historia współpracy. Zamówienia zarejestrowane tym kanałem poprzez aplikację stacjonarną MOBIUS są przekazywane do systemu sprzedażowego, który fakturuje zamówienia.

CALL CENTER - KORZYŚCI

Oszczędności i korzyści z wdrożenia modułu MOBIUS Call Center (dla stancjonarnych handlowców) :

  • Profesjonalna obsługa klientów w przypadku doraźnego braku możłiwości obsługi przez Przedstawiciela Handlowego. Klient nie pozostanie bez towaru i nie będzie musiał ratować się zamówieniem u konkurencji.
  • Profesjonalna obsługa klientów, którzy nie wymagają wizyt fizycznych Przedstawicieli Handlowych.
  • Wszystkie kontakty pozostają w jednym systemie - MOBIUS. Zamówienia i dokumenty są widoczne zarówno dla handlowca w Call Center, jaki i Przedstawiciela w aplikacji mobilnej. Zapobiega to dezorientacji obu kanałów sprzedaży.
  • Handlowiec Call Center ma możliwośc podglądu historycznych sprzedaży towarów do danego klienta i jego warunków cenowych. Profesjonalne podejście do klienta buduje wizerunek Twojej firmy.
Klient

Widok 360 stopni na Klienta

Globalna obsługa KLIENTA w terenie

GRUNT to Pozyskanie i utrzymanie klienta !

W aplikacji mobilnej MOBIUS na smartfonie, tablecie czy też laptopie, przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych dotyczących swoich kontrahentów, między innymi do:

  • szczegółowych informacji o klientach t.j. danych teleadresowych, rejestracyjnych, preferowanych sposobach dostawy, płatnościach, osobach kontaktowych oraz decyzyjnych,
  • nierozliczonych oraz przeterminowanych płatności powiązanych z kontrahentem,
  • weryfikacji online kontrahenta po numerze NIP w bazie GUS - z możliwością szybkiej rejestracji nowego klienta na urządzeniu mobilnym,
  • ergonomicznej książki telefonicznej, umożliwiającej szybki kontakt z osobami decyzyjnymi oraz kontaktowymi kontrahentów,
  • opcji uzupełnienia oraz edycji danych klienta o dodatkowe informacje kontaktowe, adresy oddziałów lub wysyłkowe,
  • historycznych transakcji, także pochodzących z innych kanałów sprzedaży (np. zarejestrowanych w centrali czy e-commerce),
  • zdefiniowanych warunków handlowych m.in. limitów kredytowych, dostępnych dla klienta promocji, form płatności,
  • załączników przypisanych do kontrahenta (np. skanu umowy, zdjęć) z możliwością dodania nowych załączników,
  • wydanych klientowi materiałów POS (np. ekspozytorów, lodówek) vs obroty,
  • szczegółowych raportów, częstości i wartości transakcji z klientem, czy rankingu sprzedanych towarów przez klienta.

MOBIUS to system do zarządzania całym Działem Sprzedaży. Z nim podejmowanie decyzji jest prostsze !
Monitoruj pracę swoich ludzi w terenie i backoffice'u ! Planuj i podejmuj strategie !

  • Organizuj i zarządzaj pracą ludzi !

    Porządkuj relacje. Zwiększaj skuteczność i produktywność. Przyspieszaj planowanie, działanie, analizowanie. Automatyzuj codzienną pracę.
  • Reaguj na potrzeby rynku !

    Bazując na danych zbieranych przez Twoich Przedstawicieli Handlowych.
  • Zdefiniuj cele wartościowe, ilościowe i jakościowe !

    Monitoruj i analizuj postęp planów i ich realizację.
  • Identyfikuj sklepy o wysokim potencjale !

    Wyznacz Handlowcom dedykowane działania.

  • Korzystaj z szybiego dostępu do danych Dystrybutora !

    Dzięki MOBIUS Konektorowi.
  • Ustalaj czynniki wpływajce na powodzenie Sprzedaży i Promocji !

    Oceniaj ekspozycję, rejestruj udziały półkowe, oceniaj dostępność POS.
  • Zdefiniuj dedykowane standardy wizyt dla różnych kategorii klientów !

    Przydzielaj czynności i układaj scenariusze.
  • Projektuj Promocje i oferty !

    Stwórz powizane produkty (cross selling) z kotrol warunków brzegowych.
  • Twórz multimedialne oferty i prezentacje !

    Badaj reakcję klientów na ten przekaz.
  • Monitoruj konkurencję !

    Analizuj ich ceny i aktywnośc marketingową.
  • drukowanie dokumentów z „cyfrowym” podpisem klienta na dokumentach zamówień, wydań, zwrotu, reklamacji,
  • wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (np. kopii zamówień, faktur),
  • możliwość dodania załącznika do wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań klienta).
  • obsługa programów lojalnościowych oraz promocji pakietowych,
  • windykację - rozliczanie należności i zobowiązań kontrahentów,
  • rejestrację reklamacji zakupionego przez klienta towaru, rejestrację powodu reklamacji oraz monitorowanie statusów realizacji reklamacji,
  • sprzedaż kompletów (zestawów kilku towarów),
  • analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia, wydruku oraz wysłania w wiadomości e-mail,
  • elastyczny wybór płatnika, odbiorcy oraz adresu punktu dostawy podczas rejestracji transakcji,
  • określanie budżetu, maksymalnych limitów do wykorzystania przez przedstawiciela podczas nadawania upustów,
  • i inne ...

INNOWACYJNE USPRAWNIENIA podczas pracy z aplikacją MOBIUS

W systemie MOBIUS istnieje ponad 2000 funkcji, które można skalibrować aby precyzyjnie adoptować wdrożenia na potrzeby unikalnych klientów. System jest nieustannie rozwijany. Optymalizujemy istniejące rozwiązania i dodajemy nowe innowacyjne USPRAWNIENIA podczas wystawiania dokumentów:

  • wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
  • dostęp do szczegółowych informacji o produktach, ich dostępności w magazynach firmy, obowiązujących rabatach,
  • dopełnianie lub alertowanie handlowca o pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek) zamawianego towaru,
  • weryfikację warunków koncesji określonych na towarach,
  • wszystkie operacje i dokumenty ze współrzędnymi GPS ich powstania,
  • automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji, limitów kredytowych, kontroli marży, progów ilościowych i wartościowych,
  • drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub mobilnych A4,
  • drukowanie dokumentów z „cyfrowym” podpisem klienta na dokumentach zamówień, wydań, zwrotu, reklamacji,

POCZYTAJ O PRZYKŁADOWYM WDROŻENIU systemu MOBIUS w trybie konfiguracji Preselling oraz Vanselling

PROFI Sp. z o.o.

Firma PROFI powstała w 1993 roku. Dziś, z sukcesem wykorzystuje ponad dwudziestoletnie doświadczenie w produkcji smacznej żywności. Liczne nagrody i wyróżnienia sprawiają, że produkty tej marki zdobywają zaufanie i uznanie wśród konsumentów w Polsce i za granicą.

Ze względu na stały rozwój i potrzebę innowacyjności oraz w związku z uruchomieniem nowej linii produkcyjnej, przedsiębiorstwo Profi postanowiło znaleźć dostawcę systemu informatycznego, który zadba o wdrożenie oprogramowania wspierające dwa kanały sprzedaży poprzez mobilnych handlowców, a mianowicie:

·  Preselling, polegający na przedsprzedaży, czyli na ewidencji zamówień od klientów. W tym kanale handlu, Przedstawiciele Handlowi zyskują możliwość generowania i wysyłania zamówień, reklamacji, wymian w formie elektronicznej bezpośrednio do centrali oraz dystrybutorów.

·   Drugi kanał – Vanselling -  to sposób dystrybucji produktów PROFI, w którym Mobilny Sprzedawca wyposażony jest w „obwoźny” magazyn w samochodzie dostawczym, z którego sprzedaje i wydaje towar Klientowi.

Przedsiębiorstwo PROFI będąc liderem rynku w branży produkcji pasztetów drobiowych, szukało równorzędnego prężnego i doświadczonego Partnera z branży produkcji i wdrażania oprogramowania SFA i CRM. Została przeprowadzona analiza dostawców i produktów klasy SFA i CRM. Okazało się, że system MOBIUS autorstwa firmy SYNERGIZER w optymalnym stopniu spełnił oczekiwania firmy PROFI. Przedsiębiorstwo PROFI, dzięki nowemu systemowi mobilnemu SFA wspomagającego Przedstawicieli Handlowych (preseller'ów) i Sprzedawców (vanseller'ów), sprostało wyzwaniom rynkowym i powiększa dystans dzielący PROFI - jako lidera rynku od swojej konkurencji.

ZOBACZ INNE KONFIGURACJE systemu MOBIUS

MOBIUS SFA to rodzina aplikacji mobilnych dedykowanych dla przedsiębiorstw posiadających pracowników mobilnych w terenie. Jeśli Twoja firma zatrudnia pracowników terenowych, takich jak przedstawicieli handlowych,vansellerów, merchandiserów, serwisantów, promotorów - skonfigurujemy Ci aplikację pod Twój biznes !

MOBIUS Sales Force Automation dla przedstawicieli terenowych

MOBIUS usprawnia codzienną pracę terenowych sieci przedstawicielskich. System pozwala rejestrować zdarzenia handlowe oraz podpowiada użytkownikom działania, jakie powinni podjąć aby osiągnąć jak najlepsze wyniki w punktach sprzedaży - działania okołosprzedażowe. Program pomaga zarządzać oraz nadzorować działaniami realizowanymi przez przedstawicieli terenowych. MOBIUS wspiera dowolną ilość procesów sprzedażowych - część z nich udostępniamy w głównej wersji aplikacji, pozostałe można sprawnie konfigurować na życzenie naszych Klientów.

TOP