FORGOT YOUR DETAILS?

Merchandising

Mobilny System Zarządzania Sprzedażą - Siecią Merchandiserów i Promotorów

MOBIUS MERCHANDISING

wyzwól satySFAkcję
i energię w Twoim zespole Reprezentantów

POZNAJ TRYB MERCHANDISING

POZNAJ TRYB MERCHANDISING!

Aplikacja MOBIUS MERCH dla reprezentantów handlowych, dostępny na iOS i Android, wspiera działania merchandisingowe w punktach sprzedaży dzięki monitoringowi różnych standardów. Umożliwia łatwiejsze egzekwowanie działań promocyjnych oraz gromadzenie danych rynkowych o bieżących trendach, ekspozycji, analizie zdjęć i działaniach konkurencji poprzez rozbudowany moduł ankiet i dedykowanych formatek w „apce”. Natomiast moduł trasówek, oferujący prezentację położenia użytkownika na mapach i geolokalizację klientów zweryfikuje, czy działania były robione w lokalizacji klienta.

MOBIUS MERCHANDISING wspiera firmy w zakresie OPTYMALIZACJI EKSPOZYCJI i rozwoju sprzedaży

MOBIUS MERCHANDISING pozwala osiągać lepsze efekty w punktach sprzedaży detalicznej, dzięki ocenie realizacji standardów. Na przykład takich jak: odpowiednia dostępność i ekspozycja produktów, określona kolejność realizacji zadań w trakcie wizyty czy wykorzystanie właściwych narzędzi wsparcia sprzedaży. MOBIUS Merch to zaawansowana, ale jednocześnie prosta w obsłudze aplikacja na smartfony, tablety i notebooki. Dane w czasie rzeczywistym to szybsza analiza, lepsze decyzje i efektywność managera. Nasze rozwiązania SFA wybierają liderzy działający w oparciu o zróżnicowane wymagania na wielu rynkach.

MERCHANDISING

MOBIUS Merchandising to wersja aplikacji dla reprezentantów operujących w rynku nowoczesnym. Funkcjonalności aplikacji mobilnej pozwalają przedstawicielom egzekwować podczas wizyty w punkcie wizyty wymogi i standardy w zakresie dystrybucji i ekspozycji produktów.

MOBIUS Merchandising to wersja aplikacji dla reprezentantów operujących w rynku nowoczesnym. Funkcjonalności aplikacji mobilnej pozwalają przedstawicielom egzekwować podczas wizyty w punkcie wizyty wymogi i standardy w zakresie dystrybucji i ekspozycji produktów.

Podczas wizyty handlowiec, pracując z aplikacją MOBIUS MERCH, może na bieżąco oceniać na ile dany punkt sprzedaży spełnia założone kryteria „sklepu wzorcoweg" lub "idealnego”.
Na podstawie wyników z przeprowadzonych badań czy wykonanych zadań przez merchandisera, system raportujący w MOBIUS PANEL przelicza wyniki umożliwiając przedstawicielowi uzyskanie jasnej i rzetelnej informacji o badanym miejscu. Handlowiec mobilny wystawiając sklepowi ocenę może sklasyfikować go jako sklpe idealny lub zaliczyć do kategorii punktów wymagających przeprowadzenia działań naprawczych. W takim przypadku handlowiec powinien zrealizować zalecenia dotyczące poprawy wskazanych przez Menedżera i Przełożonego obszarów, tak aby kolejna weryfikacja podczas kolejnej wizyty dała wynik lepszy. Menedżer analizując i oceniając punkt sprzedazy może zlecić zadania naprawcze, np. zmiana ułożenia towaru na półce, lepsze wyeksponowanie promocji, zmiana miejsca położenia ekspozytora, itd.
Wyniki przeprowadzonych badań dane raportowe prezentowane są w sposób indywidualny, wymagany przez naszego Klienta., Dzięki temu Przełożony Handlowca jest w stanie szybko ocenić dany punkt, sprawdzić do jakiej kategorii został zaliczony i jakie zadania ma do zrealizowania Merchandiser w najbliższym czasie.

LIDER MOTYWUJE

Zorientowany na cele Menadżer wraz z narzędziem MOBIUS Merchandising, skutecznie zmotywuje swoich pracowników mobilnych do większej efektywności, egzekwując przy tym przyjęte standardy pracy.

MOBIUS to NIEZBĘDNIK Menadżera

Menadżer może przeanalizować w Biznes Panelu MOBIUS wskażniki pracy Reprezentanta, takie jak:

  • czas pojedynczej wizyty
  • średni czas wizyt
  • średni czas dojazdu do punktu
  • odsetek wizyt zakończonych zamówieniem
  • ilość produktów w koszyku zamówienia
  • wartość zamówienia
  • ilość zarejestrowanych ankiet
  • wzrostu realizacji idelanych standardów

Audyt i weryfikacja wybranych obszarów w placówkach handlowych

Zadania z dziedziny Merchandisingu dla Handlowca w aplikacji mobilnej MOBIUS SFA oraz Szefa Sprzedaży w MOBIUS Biznes Panel:

Merchandising to także podniesienie wartości danej firmy, a także poprawa jej wizerunku. Prawidłowy merchandising ma również na celu zatrzymanie na dłużej klienta przy półce z naszymi produktami i zainteresowanie klienta większą ilością naszych produktów.

  • Droga do sukcesu to m.in.: nasze na górze, a konkurencji na dole, ceny na poziomie oczu oraz na wyciągnięcie ręki.
  • Na półkach sklepowych nigdy nie powinno zabraknąć naszego towaru. Produktów powinno być jak najwięcej, a przy małej ilości towaru, powinien być on przesuwany do przodu, tak, aby stworzyć wrażenie, że jest go pod dostatkiem. Dodatkowo produkty powinny być rozmieszczone na półkach tak, aby towary o najwyższej marży i popularności były w środkowej strefie regału, a nigdy po bokach.
  • Materiały zwiększające sprzedaż zawsze pod ręką klienta. Czyli np. wszystkie zawieszki informujące klientów o promocjach, rabatach, przecenach. Mają one za zadanie zwrócenie uwagi na daną strefę oraz przede wszystkim informować o niższych cenach. Sama zaś cena musi być bardzo dobrze widoczna. Przez taki czynnik towar cieszy się większym zainteresowanie, wyróżnia się w sklepie, a co za tym idzie szybciej i chętniej sięga po niego klient.
  • Dzięki aplikacji mobilnej pracownicy terenowi mogą w łatwy i zunifikowany sposób weryfikować stan, wygląd oraz rozmieszczenia produktów, materiałów reklamowych w punktach handlowych. Weryfikacja polega m.in. na odpowiedzi na pytania dotyczące każdej z audytowanych sekcji, dodawaniu dodatkowych komentarzy, sporządzeniu dokumentacji fotograficznej itp.

Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych produktów w celu zwiększenia sprzedaży. Merchandising to także podniesienie wartości danej firmy, a także poprawa jej wizerunku. Prawidłowy merchandising ma również na celu zatrzymanie na dłużej klienta przy półce z naszymi produktami i zainteresowanie klienta większą ilością naszych produktów. 

Optymalizuj ekspozycję, ROZWIJAJ SPRZEDAŻ

  • Półka sklepowa to miejsce, w którym strategia sprzedażowa konfrontuje z potrzebami konsumentów

    To oni decydują o powodzeniu lub porażce Twojej polityki.
  • Analizuj półki pod kątem założonych wskaźników

    Wspieraj się pracą na zdjęciach z wizji w terenie.
  • Weryfikuj Planogram

    Wykaż niezgodności z planogramem, zweryfikuj założenia dotyczące kategorii produktowych i zgromadź materiał do analizy.
  • Poprawiaj Standard Obsługi

    Jedno zagadnienie to w jakim stanie Handlowiec zastanie półkę w sklepie, a drugie, to jak będzie ona wyglądała na koniec wizyty.

Wskaźniki w raportach

Osoba zarządzająca może przeanalizować w Biznes Panelu MOBIUS wskaźniki pracy Reprezentanta, np.: czas pojedynczej wizyty, średni czas wizyt, średni czas dojazdu do punktu, odsetek wizyt zakończonych zamówieniem, ilość produktów w koszyku zamówienia, wartość zamówienia, wartość reklamacji, wartość zwrotów.

Analizy konstruujemy pod Twoje standardy obsługi, mogą to być statystyki porównawcze do poprzednich takich samych okresów lub względem założonego ideału. .Może być to być również ilość zamówień nowych produktów, udział w półce, czy ilość wykonanych wizyt.

Dane wyfiltrowane do jednego lub kilku wskaźników, prezentowane w czasie rzeczywistym w Panelu dla Menedżera i na urządzeniu mobilnym dla Handlowca to oszczędność czasu i energii. Przedstawiciele w terenie zyskają nawigację celów i motywację w czasie rzeczywistym, dzięki czemu strategia będzie realizowana z żelazną konsekwencją na poziomie każdego sklepu.

PRZECZYTAJ O PRZYKŁADOWYM WDROŻENIU systemu MOBIUS w trybie konfiguracji MERCHANDISING

DLF Sp. z o.o.

to Lider sprzedaży innowacyjnego sprzętu AGD z zakresu robotyki i automatyki (autoryzowany dystrybutor w Polsce takiej marki, jak np. iRobot,  Crock-Pot i innych) – realizuje mobilną strategię rozwoju wspartą systemem MOBIUS SFA.

Amerykańska Firma iRobot Corporation jest obecna na rynku od 25 lat. Poza robotami sprzątającymi projektuje także roboty przeznaczone dla administracji publicznej, wojska, medycyny oraz biznesu. Przygoda firmy DLF z marką iRobot rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy wprowadzono do sprzedaży model Basic iRobota Roomba. Portfolio produktowe marki iRobot stale się powiększa, a DLF jako strategiczny Autoryzowany importer i dystrybutor w Polsce dba, aby wszystkie nowości trafiały na polski rynek.

Narzędzie jakim jest MOBIUS wspomaga działania sprzedażowo – marketingowe w dziale handlowym w obszarach planowania tras przedstawicieli handlowych, egzekucji standardów ekspozycyjnych w handlu nowoczesnym oraz gromadzenia informacji rynkowych.

MOBIUS SFA zapewnia skuteczny system rozliczeń zadań wykonywanych przez przedstawicieli, pracujących z klientami w niezwykle trudnym do monitorowania kanale nowoczesnym.

System MOBIUS oferuje znacznie więcej możliwości, niż tradycyjne rozwiązania mobilne klasy SFA. Wdrożenie systemu MOBIUS w DLF objęło nie tylko kanały sprzedaży. Rozwiązanie wspiera także pracę zewnętrznych promotorów sprzedaży w wyspecjalizowanych galeriach, redukując czas i koszty związane z zarządzaniem takimi zleceniami i raportowaniem ich efektów pracy.

ZOBACZ INNE KONFIGURACJE systemu MOBIUS

MOBIUS SFA to rodzina aplikacji mobilnych dedykowanych dla przedsiębiorstw posiadających pracowników mobilnych w terenie. Jeśli Twoja firma zatrudnia pracowników terenowych, takich jak przedstawicieli handlowych,vansellerów, merchandiserów, serwisantów, promotorów - skonfigurujemy Ci aplikację pod Twój biznes !

MOBIUS Sales Force Automation dla przedstawicieli terenowych

MOBIUS usprawnia codzienną pracę terenowych sieci przedstawicielskich. System pozwala rejestrować zdarzenia handlowe oraz podpowiada użytkownikom działania, jakie powinni podjąć aby osiągnąć jak najlepsze wyniki w punktach sprzedaży - działania okołosprzedażowe. Program pomaga zarządzać oraz nadzorować działaniami realizowanymi przez przedstawicieli terenowych. MOBIUS wspiera dowolną ilość procesów sprzedażowych - część z nich udostępniamy w głównej wersji aplikacji, pozostałe można sprawnie konfigurować na życzenie naszych Klientów.

TOP