FORGOT YOUR DETAILS?

DLF Sp. z o.o.

Studium przypadku wdrożenia systemu mobilnego MOBIUS SFA w konfiguracji dla MERCHANDISERÓW i PROMOTORÓW

O FIRMIE DLF Sp. z o.o.

DLF Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD, docierając do klienta różnymi kanałami sprzedaży.

Celem firmy jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. DLF jest dla polskiego rynku źródłem inspiracji, innowacji i nowoczesnego spojrzenia na handel.

Korzenie działalności DLF Sp z o.o. sięgają 1993 roku, gdy powstała firma handlowa. Od początku działalności jej założycielowi przyświecała misja dostarczania produktów, które są w stanie poprawić jakość życia klientów.

DLF specjalizuje się w sprzedaży innowacyjnych produktów z zakresu nowych technologii i zdrowia, docierając do klienta różnymi kanałami sprzedaży. Firma jest kilkukrotnym laureatem konkursu „Gazele Biznesu”. Posiada Certyfikat Rzetelności Biznesowej, prestiżowe wyróżnienie nadawane przez Dun&Bradstreet Polska oraz Certyfikat Rzetelności przyznawany przez Krajowy Rejestr Długów. Od wielu lat wspiera finansowo Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religii. Czyni to, ponieważ szczerze wierzy w misję tej Organizacji.

Amerykańska Firma iRobot Corporation jest obecna na rynku od 25 lat. Poza robotami sprzątającymi projektuje także roboty przeznaczone dla administracji publicznej, wojska, medycyny oraz biznesu. Przygoda firmy DLF z marką iRobot rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy wprowadzono do sprzedaży model Basic iRobota Roomba. Portfolio produktowe marki iRobot stale się powiększa, a DLF jako strategiczny Autoryzowany importer i dystrybutor w Polsce dba, aby wszystkie nowości trafiały na polski rynek.

 

Lider sprzedaży innowacyjnego sprzętu AGD z zakresu robotyki i automatyki – firma DLF Sp. z o.o. (autoryzowany dystrybutor w Polsce takiej marki, jak np. iRobot,  Crock-Pot i innych) – realizuje mobilną strategię rozwoju wspartą systemem MOBIUS SFA.

Narzędzie wspomaga działania sprzedażowo – marketingowe w dziale handlowym w obszarach planowania tras przedstawicieli handlowych, egzekucji standardów ekspozycyjnych w handlu nowoczesnym oraz gromadzenia informacji rynkowych.

Przedstawiciele mobilni pracują na dedykowanej wersji tabletowej dla systemu Apple iOS na urządzeniach iPad.

MOBIUS SFA zapewnia skuteczny system rozliczeń zadań wykonywanych przez przedstawicieli, pracujących z klientami w niezwykle trudnym do monitorowania kanale nowoczesnym.

System MOBIUS oferuje znacznie więcej możliwości, niż tradycyjne rozwiązania mobilne klasy SFA. Wdrożenie systemu MOBIUS w DLF objęło nie tylko kanały sprzedaży. Rozwiązanie wspiera także pracę zewnętrznych promotorów sprzedaży w wyspecjalizowanych galeriach, redukując czas i koszty związane z zarządzaniem takimi zleceniami i raportowaniem ich efektów pracy.

System umożliwia efektywne zarządzanie zarówno centralnymi, jak i lokalnymi akcjami prowadzonymi u klientów na każdym etapie - od planowania aktywności, aż po rozliczenie budżetów. Pełna przejrzystość i kompleksowość zbieranych przez system danych pozwala precyzyjnie oceniać efektywność działań w czasie rzeczywistym. Poza dostępem do wiarygodnych i przejrzystych danych, dodatkowym benefitem wdrożenia systemu MOBIUS w DLF jest lepsza organizacja zadań i optymalizacja czasu pracy, zarówno pracowników działu sprzedaży, jak i administracji.

TOP