FORGOT YOUR DETAILS?

MOBIUS SFA

to mobilny system SFA / CRM dla firm posiadających pracowników terenowych, takich jak przedstawicieli handlowych,vansellerów, merchandiserów, serwisantów, promoterów.

MOBIUS to podręczny NIEZBĘDNIK Przedstawiciela i Menedżera

W tym podręczniku zaczyta została wiedza o Twoich kontrahentach, produktach, cenach, promocjach, akcajch, planach, celach i wynikach. MOBIUS to zaawansowane, ale ergonomiczne w obsłudze aplikacje na smartfony , tablety i komputery, które odwzorowują procesy w terenie. Dane w czasie rzeczywistym to szybsza analiza, lepsze decyzje i efektywność managera. Rozwiązanie wybierają liderzy swoich branż, działający w oparciu o zróżnicowane wymagania na wielu rynkach.

POZNAJ MOBIUS SFA !

MOBIUS SFA był tworzony od początku z myślą o urządzeniach mobilnych. Za priorytet stawiamy szybkość oraz ergonomię działania aplikacji. Kadrze menedżerskiej MOBIUS dostarcza narzędzi do bieżącej kontroli i monitoringu zadań zleconych służbom mobilnym.

MOBIUS może pracować na różnych platformach sprzętowych, zarówno opartych o system Android, iOS Apple oraz Windows

Decydując się na wdrożenie MOBIUS’a Zamawiający wcale nie musi wiązać się na stałe z wybranym na początku urządzeniem. Wyposażając handlowców w smartfony z systemem Android, można z czasem wymienić je na inną platformę sprzętową, np. iPad Apple. Przesiadka urządzenia i migracja ekosystemu odbywa się szybko i sprawnie, a interfejs aplikacji jest dostosowywany do specyfiki i standardów obsługi każdego z ww. systemów.

System MOBIUS posiada bogatą konfigurowalną funkcjonalność.

Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz  raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni i medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb poszczególnych sieci sprzedaży.

Apliacja Mobilna Mobius SFA

MOBIUS Agent to oprogramowanie, za pomocą którego pracownicy mobilni planują, realizują i raportują na bieżąco swoją pracę, m.in.: zbierają zamówienia, prowadzą badania ankietowe, inwentaryzują obecność towarów i badają ceny, otrzymują aktualne informacje (na przykład o stanach magazynowych i promocjach). Wprowadzone przez reprezentanta dane są odsyłane do MOBIUS Data Center, a następnie do systemu informatycznego Producenta lub Dystrybutora.

Mobius PORTAL

Panel administracyjny MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli pracy przedstawicieli terenowych. Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą. Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe czy informację o stanie należności.

MOBIUS może pracować na różnych platformach sprzętowych, zarówno opartych o system Android, iOS Apple oraz Windows

Decydując się na wdrożenie MOBIUS’a Zamawiający wcale nie musi wiązać się na stałe z wybranym na początku urządzeniem. Wyposażając handlowców w smartfony z systemem Android, można z czasem wymienić je na inną platformę sprzętową, np. iPad Apple. Przesiadka urządzenia i migracja ekosystemu odbywa się szybko i sprawnie, a interfejs aplikacji jest dostosowywany do specyfiki i standardów obsługi każdego z ww. systemów.

System MOBIUS posiada bogatą konfigurowalną funkcjonalność.

Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz  raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni i medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb poszczególnych sieci sprzedaży.

Apliacja Mobilna Mobius SFA

MOBIUS Agent to oprogramowanie, za pomocą którego pracownicy mobilni planują, realizują i raportują na bieżąco swoją pracę, m.in.: zbierają zamówienia, prowadzą badania ankietowe, inwentaryzują obecność towarów i badają ceny, otrzymują aktualne informacje (na przykład o stanach magazynowych i promocjach). Wprowadzone przez reprezentanta dane są odsyłane do MOBIUS Data Center, a następnie do systemu informatycznego Producenta lub Dystrybutora.

Mobius PORTAL

Panel administracyjny MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli pracy przedstawicieli terenowych. Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą. Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe czy informację o stanie należności.

ZOBACZ EKRANY MODUŁU "RAPORTY"

JAK TRZEBA to można jeszcze pod ekranem coś napisać... !

RAPORTY

Slider iOS

Z BOXAMI na dodatkowe zdjęcia

TARGETY

WYZNACZ CELE HANDLOWOM

NA BIEŻaCO ŚLEDŹ I ROZLICZAJ

Slider Simple and modern

Z miniaturami zdjęc innych dodatkowych, w prawym dolnym rogu, zdjęcia - tutaj najlepiej wyglądają na tle z maską stłumioną i najfajniej zwykłe zdjęcia, a telefony, notebooki - koniecznie wycięte w .png

  • TRASÓWKI - KONFIGURUJ TRASĘ WIZYT HANDLOWCA. NARZUCAJ MU SCENARIUSZ WIZYT I CEL.
    SPRAWDZAJ TRASY PRZJAZDU. OPTYMALIZUJ TRASY. DLACZEGO TAK JEŹDZI. JAK TO MIENIĆ. ŻĄDAJ POTWEIRDZENIA TRASY I TWOJEJ AKCEPTACJI.

  • TRASÓWKI - SPRAWDZAJ TRASY PRZJAZDU. OPTYMALIZUJ TRASY. DLACZEGO TAK JEŹDZI. JAK TO MIENIĆ. ŻĄDAJ POTWEIRDZENIA TRASY I TWOJEJ AKCEPTACJI.

  • TRASÓWKI
    SPRAWDZAJ TRASY PRZJAZDU. OPTYMALIZUJ TRASY.

    DLACZEGO TAK JEŹDZI. JAK TO MIENIĆ. ŻĄDAJ POTWEIRDZENIA TRASY I TWOJEJ AKCEPTACJI.

  • TRASÓWKI
    SPRAWDZAJ TRASY PRZJAZDU. OPTYMALIZUJ TRASY.

    DLACZEGO TAK JEŹDZI. JAK TO MIENIĆ. ŻĄDAJ POTWEIRDZENIA TRASY I TWOJEJ AKCEPTACJI.

MOBIUS - Automatyzacja procesów sprzedaży, marketingu i usług

ZOBACZ 4 MODELE APLIKACJI MOBILNEJ

POZNAJ Rodzinę aplikacji MOBIUS !

MOBIUS to rodzina aplikacji mobilnych klasy SFA, FSM, CRM - dedykowanych dla nowoczesnych przedsiębiorstw posiadających pracowników mobilnych w terenie.
Jeśli Twoja firma zatrudnia pracowników terenowych, takich jak przedstawicieli handlowych,vansellerów, merchandiserów, serwisantów, promotorów - skonfigurujemy Ci aplikację pod Twój biznes !
Mobius w wersj dla Przedstawicieli Handlowych odbywających wizyty u Klientów i rejestrujących zamówienia i działania okołosprzedażowe.
Wersja MOBIUS'a dla handlowców pracujących w terenie, odwiedzających Klientów samochodem pół-dostawczym. Na miejscu wydruk Faktury, paragonu, WZ.
MOBIUS w wersji dla handlowca pracującego w sieciach handlowych i koncentrujących się na analzie półki i ocenie realizacji standardów Producenta.
Serwis
Wersja aplikacji FSM przeznaczona Technikom świadczącym usługi w terenie, kierowcom mającym za zadanie dostarczyć towar oraz wszelikm specjalistom, których praca wymaga ciągłego pozostawania w ruchu.

Enova ERP

Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem. To system ekspercki i nowoczesny dzięki czemu jest w stanie zaoferować znaczą oszczędność czasu i środków, jak również wspomóc w stosowaniu efektywnych rozwiązań.

Dzięki naszej wiedzy jesteśmy w stanie zaproponować usprawnienie funkcjonowania Państwa firmy z użyciem następujących elementów:

  • Faktury
  • Handel
  • Księga Handlowa
  • Księga Inwentarzowa
  • Książka przychodów i rozchodów
  • Kadry płace
  • Kadry Płace
  • CRM
  • Szkolenia
  • Członkowie

Aby uzyskać szczegółową ofertę dopasowaną do potrzeb Państwa firmy prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Nasz przedstawiciel pomoże określić Państwa potrzeby, przeanalizuje istniejące rozwiązania informatyczne, zapozna się z dotychczasowym oprogramowaniem i określi słabe punkty istniejącego rozwiązania.

 

TOP