SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od 20 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA dla różnych branż i specyfiki terenowej pracy, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
Decydując się na wdrożenie MOBIUS’a Zamawiający wcale nie musi wiązać się na stałe z wybranym na początku urządzeniem. Wyposażając handlowców w smartfony z systemem Android, można z czasem wymienić je na inną platformę sprzętową, np. iPad Apple. Przesiadka urządzenia i migracja ekosystemu odbywa się szybko i sprawnie, a interfejs aplikacji jest dostosowywany do specyfiki i standardów obsługi każdego z ww. systemów.
Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni i medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb poszczególnych sieci sprzedaży.
MOBIUS Agent to oprogramowanie, za pomocą którego pracownicy mobilni planują, realizują i raportują na bieżąco swoją pracę, m.in.: zbierają zamówienia, prowadzą badania ankietowe, inwentaryzują obecność towarów i badają ceny, otrzymują aktualne informacje (na przykład o stanach magazynowych i promocjach). Wprowadzone przez reprezentanta dane są odsyłane do MOBIUS Data Center, a następnie do systemu informatycznego Producenta lub Dystrybutora.
Panel administracyjny MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli pracy przedstawicieli terenowych. Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą. Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe czy informację o stanie należności.
Decydując się na wdrożenie MOBIUS’a Zamawiający wcale nie musi wiązać się na stałe z wybranym na początku urządzeniem. Wyposażając handlowców w smartfony z systemem Android, można z czasem wymienić je na inną platformę sprzętową, np. iPad Apple. Przesiadka urządzenia i migracja ekosystemu odbywa się szybko i sprawnie, a interfejs aplikacji jest dostosowywany do specyfiki i standardów obsługi każdego z ww. systemów.
Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni i medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb poszczególnych sieci sprzedaży.
MOBIUS Agent to oprogramowanie, za pomocą którego pracownicy mobilni planują, realizują i raportują na bieżąco swoją pracę, m.in.: zbierają zamówienia, prowadzą badania ankietowe, inwentaryzują obecność towarów i badają ceny, otrzymują aktualne informacje (na przykład o stanach magazynowych i promocjach). Wprowadzone przez reprezentanta dane są odsyłane do MOBIUS Data Center, a następnie do systemu informatycznego Producenta lub Dystrybutora.
Panel administracyjny MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli pracy przedstawicieli terenowych. Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą. Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe czy informację o stanie należności.
JAK TRZEBA to można jeszcze pod ekranem coś napisać... !
Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem. To system ekspercki i nowoczesny dzięki czemu jest w stanie zaoferować znaczą oszczędność czasu i środków, jak również wspomóc w stosowaniu efektywnych rozwiązań.
Dzięki naszej wiedzy jesteśmy w stanie zaproponować usprawnienie funkcjonowania Państwa firmy z użyciem następujących elementów:
Aby uzyskać szczegółową ofertę dopasowaną do potrzeb Państwa firmy prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Nasz przedstawiciel pomoże określić Państwa potrzeby, przeanalizuje istniejące rozwiązania informatyczne, zapozna się z dotychczasowym oprogramowaniem i określi słabe punkty istniejącego rozwiązania.