SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od ponad 15 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
Przedstawiciel ma dostęp do aktualnych kartotek kontrahentów wraz z ich indywidualnymi warunkami handlowymi, rabatami oraz historią współpracy i należności.
Moduł aplikacji pozwalający na zarządzanie czasem pracy przedstawicieli handlowych. PH może samodzielnie planować sobie pracę, korzystając przy tym ze wsparcia aplikacji lub odbierać na urządzeniu trasówkę utworzoną dla niego w panelu zarządczym przez dyrektora/kierownika regionalnego.
Przedstawiciel ma dostęp do aktualnych kartotek kontrahentów wraz z ich indywidualnymi warunkami handlowymi, rabatami oraz historią współpracy i należności.
Przedstawiciel ma dostęp do aktualnych kartotek kontrahentów wraz z ich indywidualnymi warunkami handlowymi, rabatami oraz historią współpracy i należności.
Mapy w systemie wykorzystywane są zarówno w aplikacji centralnej jak i mobilnej. W pierwszej umożliwiają prezentacje rozmieszczenia wybranych obiektów (np. klientów, typu aktywności Handlowca: zamówienie, ankieta, wydanie, itd.) i identyfikacji przebytej trasy. W aplikacji mobilnej natomiast ułatwiają pracownikom lokalizację klientów i dotarcie do nich optymalną trasą.
Przedstawiciel ma dostęp do aktualnych kartotek kontrahentów wraz z ich indywidualnymi warunkami handlowymi, rabatami oraz historią współpracy i należności.