![]()
SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od 20 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA dla różnych branż i specyfiki terenowej pracy, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
Przedstawiciel ma dostęp do aktualnych kartotek kontrahentów wraz z ich indywidualnymi warunkami handlowymi, rabatami oraz historią współpracy i należności.
![]()
Zakładka Towary umożliwia dostęp do kartoteki asortymentowej wraz z jej stanami magazynowymi, cennikami, jednostkami miary, ogólną historią sprzedaży towaru oraz historią sprzedaży wybranego indeksu u kontrahenta.
![]()
Przedstawiciel ma wgląd szczegóły produktu (atrybuty zaczytywane z systemu ERP lub uzupełnianie w systemie mobilnym) oraz pliki multimedialne danego produktu.
![]()
Moduł aplikacji pozwalający na zarządzanie czasem pracy przedstawicieli handlowych. PH może samodzielnie planować sobie pracę, korzystając przy tym ze wsparcia aplikacji lub odbierać na urządzeniu trasówkę utworzoną dla niego w panelu zarządczym przez dyrektora/kierownika regionalnego.
![]()
Przedstawiciel ma możliwość wglądu do stworzonych dokumentów (zamówień, wydań, przyjęć, ankiet, notatek, innych ewidencji). Zależnie od ich statusu handlowiec może dany dokument edytować, skasować, zatwierdzić, skopiować, wysłać w systemie lub formie pdf, wydrukować bądź połączyć z innym dokumentem.
![]()
System mobilny daje możliwość wglądu w należności danego kontrahenta oraz generowanie z istniejących należności dokumentów kasowych.
![]()
System MOBIUS posiada wyspecjalizowany moduł „Promocji”. Dzięki projektowaniu akcji handlowych w tym module Handlowcy w terenie mogą stosować techniki znane jako cross-selling i upselling, np.: sprzedaż pakietowa, promocje wartościowe, ilościowe z progiem, gratisy, bonusy, mix, cross i wiele innych.
![]()
Interaktywne Gazetki to graficzna prezentacja Promocji. Obrazki przenoszą Handlowca do parametrów akcji. Są elementem gry rynkowej i zdobywania przewagi konkurencyjnej. System wspiera ich kompletną obsługę ułatwiając definicję akcji promocyjnych, dotarcie z nimi do odpowiednich klientów oraz rozliczenie ich realizacji.
![]()
Aplikacja mobilna umożliwia badanie obecności, wydawanie i zwrot, zamawianie w centrali materiałów typu Point of Sales (POS). Handlowiec zna historię przekazanych Klientowi materiałów oraz swój Aktualny deputat materiałów POS.
![]()
Ankiety to podstawowe narzędzie zbierania informacji z rynku. Elastyczna budowa formularzy badawczych oraz obsługa wielu typów odpowiedzi zapewniają możliwość przeprowadzania przez pracowników badań na dowolny temat, np. badania potencjału handlowego sklepu, akcji konkurencji, czy bieżących zadań własnych handlowca.
![]()
Aplikacja mobilna umożliwia użytkownikom przeprowadzenie oceny sklepów według ustalonych kryteriów, analizę półki własnej lub konkurencji, badanie obecności i listingu. Badanie dostępności produktów jest nieodzownym działaniem przy wprowadzaniu nowości na rynek lub sprzedaży w kanale nowoczesnym. Pozwala na monitorowanie warunków zawartych umów z sieciami sklepów dotyczącymi utrzymywania określonego asortymentu produktów.
![]()
Przedstawiciel handlowy posiada wgląd w szereg raportów dostępnych z poziomu urządzenia (sprzedażowe, kasowe, realizacji celów wizyty, budżetowe).
![]()
Na urządzeniu mobilnym Handlowiec ma podgląd realizacji wyznaczonych mu planów sprzedażowych w zadanych okresach.
![]()
Merchandising w systemie jest weryfikacją ułożenia produktów na półce zgodnego z firmowym standardem ekspozycyjnym. Zadaniem pracownika jest dostosowanie półki do ww. standardu i zaraportowanie stanu końcowego ekspozycji za pomocą zdjęcia oraz stosownymi uwagami.
![]()
Mapy w systemie wykorzystywane są zarówno w aplikacji centralnej jak i mobilnej. W pierwszej umożliwiają prezentacje rozmieszczenia wybranych obiektów (np. klientów, typu aktywności Handlowca: zamówienie, ankieta, wydanie, itd.) i identyfikacji przebytej trasy. W aplikacji mobilnej natomiast ułatwiają pracownikom lokalizację klientów i dotarcie do nich optymalną trasą.
![]()
Moduł jest dedykowany dla Klientów zajmujących się sprzedażą bezpośrednią w terenie. Aplikacja mobilna pozwala na wystawienie dokumentu sprzedaży bezpośrednio w chwili dostarczenia towaru. Konfiguracja systemu w trybie vanselling to przede wszystkim: dedykowany Magazyn, Kasa, Wydruki (WZ, FV, PA, KP).
![]()