SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od ponad 15 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
Menadżer może przeanalizować w Biznes Panelu MOBIUS wskażniki pracy Reprezentanta, takie jak:
Merchandising to także podniesienie wartości danej firmy, a także poprawa jej wizerunku. Prawidłowy merchandising ma również na celu zatrzymanie na dłużej klienta przy półce z naszymi produktami i zainteresowanie klienta większą ilością naszych produktów.
Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych produktów w celu zwiększenia sprzedaży. Merchandising to także podniesienie wartości danej firmy, a także poprawa jej wizerunku. Prawidłowy merchandising ma również na celu zatrzymanie na dłużej klienta przy półce z naszymi produktami i zainteresowanie klienta większą ilością naszych produktów.
Osoba zarządzająca może przeanalizować w Biznes Panelu MOBIUS wskaźniki pracy Reprezentanta, np.: czas pojedynczej wizyty, średni czas wizyt, średni czas dojazdu do punktu, odsetek wizyt zakończonych zamówieniem, ilość produktów w koszyku zamówienia, wartość zamówienia, wartość reklamacji, wartość zwrotów.
Analizy konstruujemy pod Twoje standardy obsługi, mogą to być statystyki porównawcze do poprzednich takich samych okresów lub względem założonego ideału. .Może być to być również ilość zamówień nowych produktów, udział w półce, czy ilość wykonanych wizyt.
Dane wyfiltrowane do jednego lub kilku wskaźników, prezentowane w czasie rzeczywistym w Panelu dla Menedżera i na urządzeniu mobilnym dla Handlowca to oszczędność czasu i energii. Przedstawiciele w terenie zyskają nawigację celów i motywację w czasie rzeczywistym, dzięki czemu strategia będzie realizowana z żelazną konsekwencją na poziomie każdego sklepu.
Amerykańska Firma iRobot Corporation jest obecna na rynku od 25 lat. Poza robotami sprzątającymi projektuje także roboty przeznaczone dla administracji publicznej, wojska, medycyny oraz biznesu. Przygoda firmy DLF z marką iRobot rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy wprowadzono do sprzedaży model Basic iRobota Roomba. Portfolio produktowe marki iRobot stale się powiększa, a DLF jako strategiczny Autoryzowany importer i dystrybutor w Polsce dba, aby wszystkie nowości trafiały na polski rynek.
Narzędzie jakim jest MOBIUS wspomaga działania sprzedażowo – marketingowe w dziale handlowym w obszarach planowania tras przedstawicieli handlowych, egzekucji standardów ekspozycyjnych w handlu nowoczesnym oraz gromadzenia informacji rynkowych.
MOBIUS SFA zapewnia skuteczny system rozliczeń zadań wykonywanych przez przedstawicieli, pracujących z klientami w niezwykle trudnym do monitorowania kanale nowoczesnym.
System MOBIUS oferuje znacznie więcej możliwości, niż tradycyjne rozwiązania mobilne klasy SFA. Wdrożenie systemu MOBIUS w DLF objęło nie tylko kanały sprzedaży. Rozwiązanie wspiera także pracę zewnętrznych promotorów sprzedaży w wyspecjalizowanych galeriach, redukując czas i koszty związane z zarządzaniem takimi zleceniami i raportowaniem ich efektów pracy.