SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od ponad 15 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni, konsultanci medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury danej organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb Twojego biznesu !
Decydując się na wdrożenie MOBIUS’a Zamawiający wcale nie musi wiązać się na stałe z wybranym na początku urządzeniem. Wyposażając handlowców w smartfony z systemem Android, można z czasem wymienić je na inną platformę sprzętową, np. iPad Apple. Przesiadka urządzenia i migracja ekosystemu odbywa się szybko i sprawnie, a interfejs aplikacji jest dostosowywany do specyfiki i standardów obsługi każdego z ww. systemów.
Charakter pracy przedstawiciela handlowego czy doradcy klienta wymaga posiadania niezawodnego narzędzia do wsparcia jego codziennej pracy, przygotowania się do rozmowy z klientem, rejestracji kolejnych kroków wizyty handlowej, podsumowania kontaktu oraz raportowania danych. W pracy tej wspiera go aplikacja MOBIUS z bogatą, konfigurowalną funkcjonalnością oraz modułami CRM. Z systemu MOBIUS i sparametryzowanymi funkcjonalnościami korzystają zarówno presellerzy z branży FMCG, doradcy techniczni i medyczni, reprezentanci w delegacjach i serwisanci. MOBIUS’a można szybko i prosto dostosować do struktury organizacji. Program cechuje duży stopień konfigurowalności przez co można go łatwo adaptować do specyficznych potrzeb poszczególnych sieci sprzedaży.
MOBIUS Agent to oprogramowanie, za pomocą którego pracownicy mobilni planują, realizują i raportują na bieżąco swoją pracę, m.in.: zbierają zamówienia, prowadzą badania ankietowe, inwentaryzują obecność towarów i badają ceny, otrzymują aktualne informacje (na przykład o stanach magazynowych i promocjach). Wprowadzone przez reprezentanta dane są odsyłane do MOBIUS Data Center, a następnie do systemu informatycznego Producenta lub Dystrybutora.
Panel administracyjny MOBIUS Portal to zestaw narzędzi do planowania i kontroli pracy przedstawicieli terenowych. Dzięki interfejsowi www menadżer nie jest już fizycznie przywiązany do miejsca pracy, co sprawia, że dane zgromadzone w Systemie MOBIUS menadżer może mieć zawsze ze sobą. Posiadając dostęp do Internetu, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, kierownik może uzyskać aktualne raporty o aktywności sił handlowych, zestawienia wielkości sprzedaży, wyniki finansowe.
Stały dostęp do strony WWW, gdzie po zalogowaniu masz pełną możliwość zarządzania wszystkimi elementami pracy Twoich podopiecznych. Możesz się zalogować do Panelu z każdego urządzenia z przeglądarką internetową, w każdej chwili i bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania. Dzięki dwustronnej komunikacji na żywo, zawsze wiesz, co jest w tej chwili realizowane przez pracowników terenowych. Możesz też na bieżąco tworzyć plan pracy i kreować zadania dla zespołu.
MOBIUS posiada zestaw rozwiązań związany z wykorzystaniem GPS w urządzeniach mobilnych reprezentantów. Pracownicy mobilni i managerowie mogą tworzyć trasy na dany dzień z wykorzystaniem rzeczywistych danych i lokalizacji, dzięki czemu lista wizyt jest wiernym odzwierciedleniem faktycznych szacunków czasu dojazdu, czasu realizacji wizyt i przebytych kilometrów. Automatycznie dodawane znaczniki GPS dają świadomość miejsca wykonywania spotkania i ewidencji danego dokumentu przez reprezentanta. Przykładowo: współrzędne GPS pobrane do zdjęć zrobionych z pomocą aplikacji mobilnej daje pewność jak dokładnie wygląda ekspozycja Twojego produktu w wybranym sklepie bez możliwości manipulacji przez merchandisera lub też efekt pracy serwisowej serwisanta. Baza danych geolokalizacji klientów pozwala na użycie geomarketingu, optymalizacji tras wizyt i dostaw logistycznych i wiele innych.
MOBIUS projektowany był z myślą optymalizacji pracy na urządzeniach mobilnych. Dlatego za priorytet stawiamy szybkość oraz wygodę działania aplikacji. Aplikacja mobilna domyślnie jest w trybie OFF-LINE, zatem w terenie będzie działać nawet jeśli Twój przedstawiciel jest w miejscu gdzie nie ma dostępu do internetu (np. Mazury :-), specyfika lokalu). Dane zsynchronizują się na żądanie, gdy tylko pojawi się ponowny dostęp do sieci.
Natomiast, gdy tego wymaga sytuacja, aplikacja może zostać tak skonfigurowana w poszczególnych elementach, aby może zaciągnąć newralgiczne i atualne informacje z centrali Twojej firmy - ON-LINE.
MOBIUS projektowany był i jest rozwijany z myślą optymalizacji pracy na urządzeniach mobilnych. Dlatego za priorytet stawiamy szybkość oraz wygodę działania aplikacji. Nawet najbardziej zaawansowane funkcje muszą być przyjazne w obsłudze, dlatego projektujemy interfejsy indywidualnie dla każdej z platform oraz wielości i typu urządzenia.
System MOBIUS wdrażany jest w 2 modelach, według preferencji Zamawiającego:
- tradycyjny zakup licencji systemu MOBIUS oraz instalacja i konfiguracja na Twojej infrastrukturze serwerowej, lub
- wdrożenie w modelu cloud computing (przetwarzanie w chmurze) w trybie 24/7/365 wraz z modelem biznesowym SaaS (Software as a service). Oznacza to, że udostępniamy oprogramowanie, bazę danych oraz zarządzamy infrastrukturą i platformami, na których działa MOBIUS. W modelu tym przejmujemy obowiązki administracyjne związane z zapewnieniem dostępności, aktualizacji oraz help-desku i pomocy technicznej. Zamawiający nie musi inwestować w kosztowną infrastrukturę (serwery i licencje) i wykwalifikowaną kadrę IT do obsługi technicznej. W ramach miesięcznego abonamentu zapewniamy Państwu stabilną pracę, rozwój systemu oraz bezpieczeństwo danych.
Integracja z Twoim systemem ERP to pomost, który łączy system MOBIUS SFA / CRM oraz systemy zarządzania magazynem, finansami, księgowością - w celu dostarczenia do pracowników mobilnych informacji np. o aktualnych stanach magazynowanych, cenach, raportach sprzedażowych czy poziomie realizacji poszczególnych zamówień i promocji.
Integrujemy się z każdym systemem sprzedażowym, a istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój system ERP mamy już zintegrowany i możemy przedstawić referencje, zatem zapraszamy do wdrożenia lub pilotażowego testu wdrożenia.