Specjalizujemy się w produkcji i wdrażaniu oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmą, m.in:
- Systemy mobilne klasy SFA,
- Systemy CRM,
- Aplikacje webowe wspierające procesy B2B.
SYNERGIZER dostarcza innowacyjne rozwiązania mobilne dla biznesu. Projektujemy zaawansowane systemy umożliwiające stały dostęp do zasobów przedsiębiorstwa, ich szybką weryfikację i poprawę organizacji pracy. Dzięki wykorzystaniu wiedzy własnej i naszych Klientów, wzbogacanej latami wdrożeń i projektów, staramy się zaspokoić indywidualne potrzeby każdego Klienta. Wysoką jakość usług zapewnia profesjonalny i doświadczony zespół, elastyczność w podejściu do projektu i potrzeb Klienta oraz skuteczność w działaniu.
MOBIUS SFA (Sales Force Automation) to narzędzia przeznaczone do wspomagania pracy handlowców pracujących “w terenie”. W tej konfiguracji MOBIUS jest kompleksowym rozwiązaniem dedykowanym przede wszystkim dla branży produktów szybkorotujących. Główne zadania realizowane przez MOBIUS SFA to obsługa funkcji sprzedażowych, serwisowych, merchandisingowych, ankietowych, raportowych.
MOBIUS CRM (Customer Relation Management) to system pozwalający na zarządzanie relacjami z klientami w celu osiągnięcia długoterminowych korzyści dla firmy. Rozwiązanie MOBIUS CRM jest dedykowane dla wszystkich firm utrzymujących kontakty z klientami poprzez pracowników terenowych (serwisantów, przedstawicieli handlowych, ankieterów, przedstawicieli sektora finansowego i bankowego, konsultantów branży medycznej).
SYNERGIZER na zlecenie naszych Klientów projektuje aplikacje na wiodące platformy mobilne, w tym iOS (iPhone, iPad), Android, Windows Phone i Java. Konstruujemy rozwiązania mobilne działające na różnych platformach sprzętowych i systemowych. Wykorzystywana przez nas unikalna technologia umożliwia projektowanie rozwiązań i aplikacji mobilnych bez konieczności tworzenia odrębnych i dedykowanych wersji programu dla każdego z systemów.
Wieloletnie doświadczenie w branży informatycznej sprawiło, że nasza firma oferuje również:
- Aplikacje wspomagające zarządzanie firmą; Enova ERP
- Integracje danych z różnych systemów informatycznych
- Outsourcing IT
Enova ERP to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem. To system ekspercki i nowoczesny dzięki czemu jest w stanie zaoferować znaczą oszczędność czasu i środków, jak również wspomóc w stosowaniu efektywnych rozwiązań..
SYNERGIZER specjalizuje się w rozwiązaniach pozwalające integrować dane pochodzące z różnych systemów informatycznych. Projektujemy i wdrażamy także rozwiązania informatyczne pozwalające zarządzać informacjami oraz integrować je z różnymi źródłami danych – rozwiązań autorskich/ firm trzecich/ zastanych systemów/ urządzeń, itp.
Outsourcing informatyczny (w skrócie – Outsourcing IT) to wykorzystywanie zasobów i usług zewnętrznych firm informatycznych, które taniej i efektywniej zrealizują szereg zadań IT niż robiłoby się to we własnym zakresie. Outsourcing usług informatycznych to prace związane z bieżącą administracją sprzętowych i programowych zasobów informatycznych w celu zwiększenia skuteczności i efektywności z prowadzonej działalności.