O firmie DALIA LINGERIE Sp.J.
Dalia Lingerie jest polską firmą istniejącą na ryku polskim od 1994r, czyli trzech dekad. Specjalizuje się w projektowaniu i produkcji bielizny damskiej. W swoim dorobku może poszczycić się otwarciem kilkudziesięciu salonów firmowych w największych miastach Polski. Marka Dalia jest obecna w kilkuset sklepach multibrandowych. Firma stale powiększa swoją listę dystrybucji m.in. o rynki Europy Zachodniej. Produkcja odbywa się w 100% w Polsce, a tkaniny i hafty sprowadzane są z Włoch, Francji, Szwajcarii oraz Austrii.
Dalia regularnie rozszerza ofertę o nowe modele, fasony i kolorystykę. Co sezon prezentuje limitowane kolekcje bielizny i strojów kąpielowych. W ofercie można znaleźć klasyczne propozycje z linii Basic, korygujące figurę body oraz bieliznę w rozmiarach plus size. Kilkadziesiąt modeli i szeroki wachlarz rozmiarów odpowiada potrzebom wielu kobiet, o różnej budowie ciała.
Misją firmy jest usatysfakcjonowanie i spełnienie oczekiwań kobiet, aby mogły czuć się wyjątkowo, elegancko a zarazem komfortowo w bieliźnie marki Dalia
WYZWANIA
Firma Dalia stawia główny nacisk na zadowolenie swoich Klientów. Kampanie promujące najnowsze kolekcje bielizny i strojów kąpielowych realizowane są z rozmachem, a zarazem z dbałością o detale. Na mapie dystrybucji Dalii pojawiają się nowe butiki. Pomimo ograniczeń w sprzedaży stacjonarnej Firma nie traci dynamiki, sukcesywnie rozwijając sieć sprzedaży. Wyjątkowo ważna w procesie sprzedaży jest rola przedstawiciela handlowego, którego zadaniem jest dbanie o Klienta i sprostanie jego oczekiwaniom. Zarząd Dalii zadecydował o wdrożeniu w strukturę firmy odpowiedniego narzędzia do rejestrowania relacji z Klientami, ewidencji procesów i dokumentów, historii kontaktów, zamówień, zadań - czyli systemu klasy SFA i CRM. Wprowadzenie do organizacji tej formy procesu sprzedaży miał zapewnić przewagę konkurencyjną i efektywne zarządzanie zespołem handlowym.
Badania rynku pokazały mnogość rozwiązań w kontekście systemów CRM opartych na aplikacjach WEB-owych, czyli przeglądarkach i działaniu on-line. Jednakże właściciel firmy poszukiwał narzędzia uniezależnionego od zasięgu internetu, czyli OFF-LINE. Dodatkowym atentatem miało być funkcjonowanie na urządzeniach iPad w systemie iOS – walory prestiżowe, estetyczne (branża Beauty) oraz sposób prezentacji oferty przez użytkownika w terenie. Wybór padł na dostawcę Synergizer, czyli systemu MOBIUS SFA i CRM.
REALIZACJA
Dalia i Synergizer ustaliły strategię działania, opracowały plan wdrożenia systemu MOBIUS, ustaliły zakres funkjonalno-programowy. Nad skomplikowanymi procesami systemowymi i ich integracją sprawował piecze zespół działu wdrożeń Synergizer we współpracy z działem analitycznym Dalia. Przygotowano i skonfigurowano infrastrukturę techniczną. Dział wdrożeń Synergizer na potrzeby nowego projektu zainstalował i skonfigurował system do przeprowadzenia testów. Praca przebiegała zgodnie z wcześniej ustaloną strategią działania z wraz dedukowanym interfejsem integracyjnym z systemem ERP finkcjonującym w przędsiębiorstwie DALIA. Firma Dalia określiła, które kluczowe procesy ma obsługiwać MOBIUS. Należał do nich również system raportowania i monitoringu sprzedaży. Zarówno raporty jak i analizy zostały zbudowane tak, aby ich obsługa była nieskomplikowana a obraz wyników dokładny, zrozumiały i przyjazny w odbiorze. Zleceniodawcy zależało na tym, aby z raportów egzekwować wskaźniki sprzedaży, następnie kontrolować wydajność firmy w stosunku do ustalonych celów.
Po przeprowadzeniu szeregu testów system MOBIUS SFA i CRM został uruchomiony w strukturze przedsiębiorstwa Dalia. Zarząd zdecydował o wyborze iPadów jako urządzeń mobilnych przeznaczonych pracownikom w terenie. Duży focus został położony na jakość i wydajną prezentację zdjęć kolekcji sezonowej Producenta.
EFEKT
Aktywne uczestnictwo w proces implementacji obydwu stron dowiodło, że współpraca przebiegła skutecznie, wykorzystując maksymalnie założony czas pracy. Wskaźnik wyników mile zaskoczył obydwa zespoły uczestniczące we wdrożeniu systemu MOBIUS SFA i CRM.
Synergizer okazał się partnerem doświadczonym i odpowiedzialnym. Proces wdrożenia przebiegł zgodnie z zaplanowanym czasem, bezbłędnie i w oparciu o wcześniej ustalony budżet. Korzyści z wdrożenia nowego systemu dało się zauważyć po pierwszych miesiącach pracy. Zalicza się do nich wyższy standard obsługi sklepów i salonów "przekuty" na jednoczesny wzrost pozyskanych zamówień i wiedzy o kliencie, produkcie oraz rynku. Dzięki implementacji systemu MOBIUS SFA i CRM Przedsiębiorstwo Dalia w jednym miejscu, panoramicznie ma wgląd w obszary analityczne, interakcyjne i operacyjne współpracy z Klientami. Dzięki systemowi MOBIUS SFA pracownicy mogą efektywniej gromadzić, porządkować, a następnie wykorzystywać informacje o Klientach. Automatyzacja pracy handlowca przełożyła się na zwiększenie potencjału sprzedażowego i marketingowego nie zapominając o obsłudze klienta.
Aktualnie firma Dalia Lingerie aktywnie korzysta z systemu MOBIUS SFA i CRM wykorzystując możliwości, jakie system ze sobą niesie u podstaw i wnosi po aktualizacjach.