FORGOT YOUR DETAILS?

"DE CARE GROUP" Sp. z o.o. Sp. Komandytowa.

Studium przypadku wdrożenia systemu mobilnego MOBIUS SFA w konfiguracji dla PRESELLERÓW

O firmie "DE CARE GRUPU" Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

O wdrożeniu opowiada Szef Działu IT w firmie "De Care Group" Sp. z o.o. Sp.K.  : 

Jesteśmy liderem na rynku produktów etnicznych. Mamy blisko 30-letnie doświadczenie w dystrybucji światowych marek oraz sukcesy w wprowadzeniu własnych produktów na rynek.
Jesteśmy strategicznym dostawcą produktów etnicznych do większości sklepów w Polsce takich jak: Auchan, Carrefour, Makro, Selgros, Leclerc, Lidl, Biedronka i wielu innych.

Współpracujemy z 100 dostawcami z 27 krajów. Wprowadziliśmy do wyłącznej dystrybucji na polskim rynku 45 marek międzynarodowych np.: Maille, Clipper, Coppola, Kara, Yamasa, Kanokwan, S&B.  Nasza oferta obejmuje ponad 500 naszych produktów.

Rozwijamy sieć własnych marek specjalistycznych starannie dobierając produkty charakteryzujące się wysoką jakością.

Do naszego portfolio należy marka House of Asia, Casa de Mexico, Yummity oraz Casa del Sur :

HOUSE OF ASIA

Marka DeCare - HOUSE OF ASIA

CASA DE MEXICO

Marka DeCare - CASA DE MEXICO

YOMMITY

Marka DeCare - YOMMITY

NAGRODY

Osiem razy znaleźliśmy się w gronie Gazel Biznesu - najdynamiczniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Otrzymaliśmy tę nagrodę w latach: 2006, 2007, 2009, 2010, 2012, 2013, 2014, 2015r. w rankingu „Diamenty Forbesa” magazynu Forbes Poland, Perły Rynku FMCG 2018, otrzymaliśmy także następujące wyróżnienia:

- 5 miejsce w kategorii „ Najlepsi w handlu artykułami spożywczymi i rolnymi”.

- 27 miejsce w kategorii łącznej „ Najlepsze małe i średnie przedsiębiorstwa”.

Pulpa z Mango Alphonso otrzymała nagrodę w konkursie na najlepszy produkt 20 Międzynarodowych Targów  Gastronomicznych EuroGastro 2016 w kategorii Żywność dla Gastronomii.

 

WDROŻENIE systemu MOBIUS SFA

Jesteśmy liderem na rynku produktów etnicznychi zależy nam na wprowadzeniu wyszukanych smaków do kuchni polskiej. Skala zainteresowania naszymi produktami stale rośnie, co powoduje powoduje dynamiczny rozwoju naszych sił sprzedaży i struktury handlowe w spółce. Odpowiadając na potrzeby działów sprzedaży oraz analiz, zaczęliśmy szukać rozwiązania umożiwiającego nam zarządzanie strukturami handlowymi i rozproszoną siecią przedstawicieli handlowych. Od systemu wymagaliśmy wspomagania procesów sprzedażowych w obsłudze kanału tradycyjnego oraz procesów merchandisingowych dla rynku nowoczesnego, czyli w sieciach i supermarketach. 

Trafnie oceniła nasze oczekiwania firma SYNERGIZER, proponując nam system MOBIUS - mobilny system wsparcia sprzedaży sprzedaży. Wdrożenie rozpoczęło się  z od analizy przedwdrożeniowej, migracji danych i integracji z naszym systemem transakcyjnym ERP. Firma SYNERGIZER w pełni wykorzystała okres przedwdrożeniowy adaptując system MOBIUS do naszych indywidulanych wymagań firmowych i naszej dynamicznej branży. Precyzyjna analiza przedwdrożeniowa uświadomiła zarówno nam potrzeby wprowadzenia dodatkowych danych w systemie ERP, a firmie SYNERGIZER wyznaczyła etapy wdrożeniowe. 

Mobius został tak skonfigurowany, aby komunikacja marketingowa przynosiła długoterminowe korzyści sprzedażowe. Aplikacja  mobilna systemu Mobius jest narzędziem, przy pomocy którego PH zaczyna i kończy dzień pracy. Przebiega ona na synchronizacji danych z centralą, weryfikacji celi dziennych, które ustalamy indywidualnie – w zależności od potrzeb Firmy. Sieć możliwości konfiguracyjnych systemu MOBIUS daje możliwość pracy korzystając zarówno z tabletu, iPada, czy  smartfonu, jak również i przeglądarki internetowej.

System Mobius pozwala na swobodne monitorowanie stopnia zatowarowania wybranego punktu sprzedaży, w następstwie czego konkretnie wiemy w jakim stopniu należy uzupełnić braki. W trakcie wystawiania dokumentów można w łatwy sposób skorzystać z opcji podglądu w historię zakupów danego kontrahenta, wykorzystać wcześniej wystawione zamówienia, zmodyfikować je lub skopiować. Handlowiec ma w aplikacji mobilnej  dostęp do cen przypisanych do konkretnego odbiorcy z zawarciem rabatów i akcji promocyjnych, jakimi jest on objęty. Scalenie rozrachunków dało nam możliwość kontrolowania etapu poszczególnych płatności, z wyszczególnieniem przeterminowanych.

Dodatkową cechą, zaletą, jak również korzyścią systemu Mobius jest możliwość kontroli przebiegu wizyty i całego dnia pracy naszego mobilnego reprezentanta. Daje ona obraz osiągów sprzedażowych, czasu wizyt, pokonanej trasy. Dzięki takim rozwiązaniom system Mobius jest w stanie zapewnić kontrolę na każdym etapie wykonywanej przez nich pracy.

Korzyści, jakie czerpiemy z aplikacji to m.in.:
 • wzrost liczby zamówień przyjmowanych w terenie przez przedstawicieli handlowych,
• błyskawiczna wymian danych wewnątrz firmy i na zewnątrz niej - z klientami,  kontrahentami,
• zwiększenie liczby zrealizowanych zamówień,
• eliminacja błędów w wystawianych zamówieniach,
• skuteczne raportowanie sprzedaży,
• wygodny dostęp do rozrachunków - możliwość filtrowania po mzobowiązaniach.

 

• weryfikacja pracy pracowników terenowych, jak i biurowych,
• wygodne prowadzenie odrotów środkami trwałymi i ich inwentaryzacji.

 

Ponadto dzięki wdrożeniu systemu MOBIUS zredukowaliśmy czas obsługi naszych kontrahentów, co skutkowało wzrostem zadowolenia ze współpracy.

 

De Care - sprzedaż w kanale nowoczesnym i tradycyjnym

 

materiały POS - środki trwałe i materiały promocyjne

Mając nauwadze charakter naszej branży organizujemy eventy i pokazy degustacyjne. System Mobius pozwala nam sprawnie organizować akcje marketingowe, gdyż używając w aplikacji mobilnej modułu „MATERIAŁY POS” w prosty sposób zamawiamy, przyjmujemy, przesuwamy, wydajemy i inwentaryzujemy nasze ekspozytory, ekrany led, projektory TV, kuchenki, itp. Zasoby te wykorzytujemy, podczas prezentacji degustacyjnych i pokazach kulinaryjnych naszych produtów w galeriach handlowych.

Ewidencjujemy także materiały marketingowe - np. próbki, sample naszych produktów i wszelkie gadżety wzmacniające promocję naszych produktów. Dzięki MOBIUS'owi możemy w dedykowanym module do zarządzania materiałami POS obejrzeć interesujący nas środek reklamowy, idąc dalej jesteśmy w stanie wygenerować historię jego wykorzystania i wpływ na zwiększenie obrotów danego punktu sprzedaży. Dynamiczny charakter branży kulinarnej nie pozwala na to, abyśmy nie wiedzieli na jakich materiałach mamy pracować. 

PODSUMOWANIE

"MOBIUS gwarantuje nam ewidencjonowanie i przesyłanie dokumentów i rynkowych informacji, umożliwia sprawną realizację zadań okołosprzedażowych i jest bezcennym narzędziem raportowym.

Zamawiając system mobilmy w Synergizer byliśmy pewni, że MOBIUS spełni nasze oczekiwania. Ważnym aspektem współpracy okazało się wsparcie powdrożeniowe i pomoc techniczna serwisu Synergizer. W mojej ocenie SYNERGIZER jesty jednym z lepszych dostawców oprogramowania. Zarówno konsekwentny rozwój systemu jak i codzienny serwis jest na wysokim poziomie. Serwis działa wzorowo, telefony są odbierane, gdy linia jest zajęta -serwis oddzwania, serwisant, który odbiera zgłoszenie angażuje się w temat, wie z kim rozmawia, znają się na temacie".

O wdrożeniu i współpracy z SYNERGIZER opowiadał Szef Działu IT w spółce "De Care".

TOP