SYNERGIZER wspiera polskie przedsiębiorstwa od ponad 15 lat. Nieustannie rozwijamy mobilne systemy SFA, rozwiązania CRM, a także platfomy E-commerce B2B/B2C
Tel: (85) 733 64 20
Email: biuro@synergizer.pl
SYNERGIZER Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
O firmie "AW NARZĘDZIA" Sp. Komandytowa
O FIRMIE "AW NARZĘDZIA" Sp.K. :
AW-Narzędzia Walenty Androsiuk sp. k. to jeden z największych w Polsce importerów i dystrybutorów hurtowych narzędzi ręcznych, ogrodniczych, elektronarzędzi i urządzeń spalinowych.
Sprzedaż detaliczna odbywa się w sklepie stacjonarnym o powierzchni 700m2 . Sklep stacjonarny AW- Narzędzia to ponad 30 tys. produktów w ciągłej sprzedaży. Sprzedaż hurtowa jest realizowana poprzez dział handlowy i ich sieć mobilnych przedstawicieli oraz internetową platformę sprzedaży hurtowej. Na stanie magazynowym firma posiada ponad 50 tys. różnorodnych artykułów narzędziowych.
Własna flotą samochodów dostawczych regularnie dostarcza towar do ok. 2 tysięcy kontrahentów handlowych na terenie całej Polski.
Domeną firmy jest także fachowa i kompleksowa obsługa klientów indywidualnych, przedsiębiorstw budowlanych oraz warsztatów samochodowych.
Kompleksowość oferty uzupełnia flota własnych aut dostawczych, która rozwozi zamówione towary na terenie centralnej i wschodniej Polski.
W 2013r. spółka wprowadziła na rynek markę AWTOOLS, która powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie wśród klientów na produkty dobrej jakości wraz z zachowaniem najlepszych warunków handlowych. Na szeroką gamę artykułów składają się głównie narzędzia przeznaczone do pielęgnacji ogrodu zarówno elektryczne jak i spalinowe, narzędzia pomiarowe oraz produkty z przeznaczeniem do wyposażenia warsztatu samochodowego. Wszystkie produkty należące do marki AWTOOLS są objęte pełną gwarancją producenta oraz wsparciem serwisowym wraz ze stałym dostępem do części zamiennych dla elektronarzędzi oraz narzędzi spalinowych.
Marka AW Narzędzia - "AWTOOLS"
Marka AW Narzędzia - "AWTOOLS"
Marka AW Narzędzia - "AWTOOLS"
O wdrożeniu opowiada szef działu sprzedaży AN-Narzędzia Sp. K.
WYZWANIA
Ze względu na duże zainteresowanie produktami marki AW na przestrzeni lat i stale poszerzającym się gronem klientów, firma potrzebowała narzędzia, które sprawnie skontroluje procesy handlowe. Dotychczas korzystaliśmy z rozwiązań klasy SFA od trzech dostawców, jednak zaproponowane rozwiązania nie były dla nas wystraczające.
Dokonując wyboru nowego systemu kierowaliśmy się sporym doświadczeniem, zdobywanym latami. Od nowego systemu oczekiwaliśmy maksimum automatyzacji. Spośród grona firm tworzących oprogramowania automatyzujące sprzedaż wybraliśmy dziesięć na zapoznanie się z ich ofertą.
Po wnikliwej analizie wybraliśmy trzy firmy tworzące mobilne systemy wparcia sprzedaży do wdrożenia pilotażowego. Mamy w swojej ofercie niespełna 80 000 tys. indeksów. Dla nowego systemu stawialiśmy wymagania co do szybkości i efektywności obsługi tak dużej kartoteki produktowej i macierzy cenowej dla różnych grup kontrahentów. Poprzednie programy SFA, z których korzystaliśmy, nie radziły sobie z wymianą tak obszernej ilości danych i poprawnymi warunkami. Zdecydowaną przewagą wyróżniła się białostocka firma Synergizer, autor oprogramowania klasy SFA i CRM o nazwie MOBIUS.
WDROŻENIE systemu MOBIUS SFA
Początkowym etapem wdrożenia była analiza potrzeb użytkowników mobilnych, konsultantów jak również kierowców dostarczających nasze towary i produkty. Wymagaliśmy, aby z poziomu tabletu i smartfonu można było uzyskać dostęp do naszych procesów zarządzających sprzedażą, relacji z klientami, przy jednoczesnej integracji z naszymi wewnętrznymi systemami do zarządzania przedsiębiorstwem. Firma Synergizer stanęła na wysokości zadania. Rezultatem współpracy było wyposażenie trzech kategorii użytkowników w naszej firmie w rozwiązanie mobilne MOBIUS zintegrowane z funkcjonującym w naszej firmie systemem ERP dla:
Handlowcy za pośrednictwem aplikacji mobilnej mają wgląd w bazę danych o kliencie, w tym: historyczne zamówienia i współpracę, historię rozrachunków, marże, obroty, historie reklamacji i zwrotów i wiele innych. Te informacje można wzbogacić analizami, czy ankietami będąc bezpośrednio u klienta. Za pośrednictwem aplikacji MOBIUS nasz handlowiec może zaprezentować bazę towarową, przedstawić informacje techniczne o po naszym produkcie oraz sprawdzić jego dostępność w naszych magazynach.
Kierowcy z kolei otrzymali dedykowaną im wersję aplikacji mobilnej, w której rejestrują protokoły wydań i odbiorów towarów i paczek. Wygodnym rozwiązaniem są tzw. „spinacze” zamówień. Kierowca ma możliwość łączenia kilku zamówień i wygenerowania jednej faktury. Kierowca ma na urządzeniu wyznaczoną trasę dostaw i podąża wg zaleceń aplikacji w telefonie. System Mobius weryfikuje dane i synchronizuje z oprogramowaniem ERP sprzedażowo- magazynowym. Dla nas takie rozwiązanie jest kompaktowe i ergonomiczne.
Użytkowanie aplikacji mobilnej Mobius ma dodatkowy atut, jakim jest monitoring pracy naszych pracowników poprzez zastosowanie współrzędnych GPS. Lokalizacja urządzenia i wszelkich zdarzeń wykonywanych w aplikacji MOBIUS jest raportowana w interfejsie map w Panelu Zarządczym CRM, dzięki czemu wiemy o miejscu przeprowadzanych wizyt , czasie ich trwania i generalnie o rentowności danego klienta i pracownika AW-Narzędzia.
PODSUMOWANIE
Pracując każdego dnia w systemie MOBIUS, znacznie zredukowaliśmy koszty, zwiększyliśmy efektywność pracy zespołu naszych handlowców, kierowców-dostawców i całego działu obsługi klienta. Jesteśmy usatysfakcjonowani możliwościami, jakie daje nam nowy system. W przyszłości myślimy o rozszerzeniu współpracy z firmą Synergizer.
Polecamy system Mobius głównie za jego intuicyjność w trakcie cyklu pracy handlowca. Na podstawie informacji jakie uzyskujemy w systemie, na bieżąco śledzimy wyniki targetowe, planujemy dalsze działania w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji asortymentu narzędziowego. Dzięki wdrożeniu nowego systemu mobilnego Mobius firma AW-Narzędzia zyskała niezastąpiony mechanizm automatyzujący sprzedaż.
O wdrożeniu i współpracy z SYNERGIZER opowiadał Szef Działu Sprzedaży w spółce "AW Narzędzia".